Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te uskallatte kävellä jalkakäytävillä?

Vierailija
08.08.2017 |

Olen aiemminkin pelännyt, että joku saa slaagin tai muuten vaan haluaa tappaa kuten se Annankadun tapaus.

Viimeksi keväällä myös bussikuski sai kohtauksen ja bussi syöksyi jalkakäytävälle manskulla. Silloin kuten nytkin oli aivan onnea, että kukaan ei jäänyt alle. Nyt bussi törmäsi onneksi myös puihin eikä ihmisiin.

Kävelen aina jalkakäytävällä sitä puolta, jossa näen vastaantulevan liikenteen. En yksinkertaisesti uskalla kävellä siten, että kuolema pyyhkii selän takaa jatkuvasti ohitse. Mieluiten menenkin autolla nykyisin.

Eikö ole suorastaan pelottavaa käyttää jalkakäytävää? Onkohan tämä joku lääketieteellinen fobia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tullut mieleenkään pelätä. Joo, onnettomuuksia voi tapahtua tai hulluja ajaa päälle mutta erittäin epätodennäköistähän se on että jotain tapahtuisi juuri silloin juuri siinä kohtaa missä minä kävelen.

Vierailija
2/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä lentokone tippua päälle vaikka olisi sisällä kotona. Sitäkin on tapahtunut. Mutta itselle on tosiaan sattunut tapaus, jossa auto teki uukkarin ihan nenäni edestä jalkakäytävän kautta. Toisen kerran talvella tuli auraustraktori nurkan takaa kovaa vauhtia, olisin jäänyt alle, jos en olisi nähnyt valoja. Meteliä oli paljon, kun oli tullut paljon lunta ja koneita siellä täällä. Sitten on näitä, jotka tulevat jalkakäytävän yli esim. porttikongista unohtaen, että jalkakäytävällä voi kävelläkin joku. 

Uskallan näistä huolimatta kävellä. Kun ei koskaan tiedä missä ja mitä sattuu. En viitsi sulkeutua luolaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään avaruusromua.