Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT KAIKKI VANHEMMAT OIKEASTI!

LPSonsyöpää
08.08.2017 |

Tämä koskee niille vanhemmille jotka antaa lastensa laittaa Youtubeen LPS videoita.
Ensinäkin se ei ole mikään ongelma itse että lapsi leikkii niillä mutta se että lapses laittaa Youtubeen videoita siitä että leikkii niillä, on turhaa, naurettavaa ja noloa. Oikeastaan voisi sanoa jo jopa haitallista lapsellesi itsellesi.

En tajua mikä teidän vanhempien ongelma on kun päästätte lapsenne tekemään Youtubeen videoita. Vaikka lapsi olisi jo yli 13v niin silti hyvin naurettavaa että leikkii jollain LPS leluilla videoilla ja siinä näkyy jopa omat sormet mikä tekee videosta ärsyttävän.

Mutta oikeastaan tässä häiritsee itse vanhemmat kun päästätte lapsenne laittamaan videoita Youtubeen, mietittekö koskaan mitä siitä seuraa?
Aivan. Katastrofi. Lapses videoita kritisoidaan netissä ja sun lapses itsetunto laskee. Lapses huutelee kommenteissa uhkauksia ja siitä tulee hyvin agressiivinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lps videoita voi tehdä, itse tein niitä joskus 12vuotiaana. Tuli paljon kehuja netissä. Olen nyt 14 ja aivan normaali:) jotku aikuisetkin tekevät niitä ja heillä on yli 20k tilaajaa. Suosittelen!

Vierailija
2/3 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lps?