Oletko huomannut Suomi 100 juhlaa missään, millään tavalla???
Tässä pätkä siitä miten rahoja käytetään:
"Tukia saavien projektien tarpeellisuutta on vaikeaa arvioida, kun kokouspöytäkirjoissa ei anneta mitään viitteitä projektien sisällöistä saati tuen myöntämisperusteista. Minun on vaikeaa ymmärtää, mihin satavuotias Suomi tarvitsee tanssivia jäänmurtajia? Mihin perseeseen asti se karavaani on menossa tuollaisella summalla, Fintiaanien tykö? Onko Suomessa tosiaan niin paskat saunat, että saunaillatkin on vietettävä Pariisissa? Suomessa hanasta on tullut juotavaa vettä koko minun elinaikani. Onko tilanne nyt muuttunut ja riittääkö 25 00 euroa näin merkittävään infrastruktuurin päivittämiseen? Ja mikä sellainen vika nykyisessä suomalaisuudessa on, että sitä pitää lähteä keskushallinnon lahjomien apurahataiteilijoiden voimin määrittelemään uudestaan?"
Loput voi lukea: http://teresammallahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/241020-suomi100-sata-vu…
Suomi 100% mätä maa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kymmeniä miljoonia jaettu hyvä sisko/veli hengessä kavereille ja ties kelle Suomi 100v varjolla. Lukekaa tuo paljastusblogi.
Ei jaksa. Muutenkin jo ahdistaa tämä systeemi, jossa rahaa viskellään ties mihin älyttömyyteen ja velkaannutaan niin, että kohta kaikki palvelut lakkautetaan. Jotkut toistelevat vain, kuinka Suomi on muka rikas maa ja että onhan meillä varaa...
Itse en ole nähnyt Suomi 100v. juhlaa tai sen valmistelua ollenkaan. Ainoastaan aivopesuohjelman monikulttuurisesta Suomesta jota mainostetaan Suomi-100v. juhlana. Täysin eponnistunut ja epäisänmaallinen väsäelmä.
Se kenen leipää syöt sen lauluja laulat paitsi jos olet 17v.koneinsinööri