Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat ei syö yhteisruokailuissa paljon mitään, laihat kaksin

Vierailija
08.08.2017 |

käsin, että kaikki ihmettelisivät miten voit syödä noin paljon etkä liho. Kotona ei sitten syö mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaa tai yksin syöminen lihottaa enemmän kuin yhteisruokailu.

Tutkimuksen mukaan suomalainen syö eniten ja kaloripitoisimmin ollessaan onnellinen ja yhdessä muiden ihmisten kanssa.

Minkä tutkimuksen?

Sen, missä tutkittiin suomalaisten syömätottumuksia.

Okei, tutkimusta ei siis ole olemassa, kun linkkiä ei löydy. Harmi, olisi ollut kiva lukea.

Vierailija
22/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käsin, että kaikki ihmettelisivät miten voit syödä noin paljon etkä liho. Kotona ei sitten syö mitään.

Nyt olet hakoteillä.

Laihat ihmiset eivät halua, että lihavammat kanssakulkijat tuijottavat ja ihmettelevät heitä. Se on inhottavaa.

Työpaikkaruokalassa kuultua:

-Miksi sä syöt noin paljon ja omet silti laiha?

-Kaikkein laihin ja syö kuin mies!

-Kuinka paljon sä oikein syöt!

-Miten paljon sä kotona sitten syöt?

-Jos mä söisin noin paljon, mä lihoisin 200-kiloseksi. Jotkut ne vaan voi syödä mitä tahansa.

-Jaahas. Ja vielä leivos kahvin kanssa. Ja silti sä olet LAIHA!

Lihavat vainoavat laihoja opiskelu- ja työkavereitaan ruokaloissa ja projisoivat oman inhonsa ja kateutensa heihin:

laihat ne muka kyttäävätkin lihavia.

Menkää itseenne.

Syömishäiriönne ei ole sen hoikan syytä.

Junttia ylipäänsä kommentoida toisten ihmisten syömisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun koulussa kaveriporukassa oli yksi pullukampi tyttö. Ei syönyt koulussa juuri mitään, söi tyyliin 3 näkkileipää ilman voita ja lasi vettä. Ylipainoa oli jo tuolloin 20kg...ei tienyt mistä tullut kiloja, EIPÄ!

Vierailija
24/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö kuin kourallisen salaattia päivässä ja olen lihava, koska syön liian vähän.

Vierailija
25/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas outo aloitus. Tietenkin laihan pitää syödä kunnolla. Hän ei sitten syö mitään karkkeja ja sipsejä sen lisäksi, kuten lihavat. Lihavat ovat valheellisia, kun syövät vähän yhteisruokailuissa. Mutta lihavuushan onkin syömishäiriö. Epäluotettavia ovat lihavat.

Valheellisia? Entä jos lounaalla ei oikeasti ole nälkä?

Itse muuten syön töissä vähän, koska vatsani on herkkä, ja jos söisin enemmän, joutuisin tekemään pari ikävämpää vessareissua työajalla. En selittele työkavereille. Syön sitten mahani täyteen tilanteissa, missä vessajutut eivät ole ongelma.

Vierailija
26/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha ahmii rasvaa ja sokeria ja on laiha. Lihava on kuin lintu pienoinen. :'( Ei syö mitään kuin vähän jyviä ja on lihava säästöliekin takia.

Vierailija
27/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet hakoteillä.

Laihat ihmiset eivät halua, että lihavammat kanssakulkijat tuijottavat ja ihmettelevät heitä. Se on inhottavaa.

Työpaikkaruokalassa kuultua:

-Miksi sä syöt noin paljon ja omet silti laiha?

-Kaikkein laihin ja syö kuin mies!

-Kuinka paljon sä oikein syöt!

-Miten paljon sä kotona sitten syöt?

-Jos mä söisin noin paljon, mä lihoisin 200-kiloseksi. Jotkut ne vaan voi syödä mitä tahansa.

-Jaahas. Ja vielä leivos kahvin kanssa. Ja silti sä olet LAIHA!

Lihavat vainoavat laihoja opiskelu- ja työkavereitaan ruokaloissa ja projisoivat oman inhonsa ja kateutensa heihin:

laihat ne muka kyttäävätkin lihavia.

Menkää itseenne.

Syömishäiriönne ei ole sen hoikan syytä.

Niin nolo keskustelu, ja siitä huomaa selvästi, miten syömishäiriöisiä lihavat ovat. Kaikki pyörii sen ruoan ympärillä. Siitä syömisestä pitää ihan puhua.

Ikinä en ole noin puhunut, enkä kuullut muidenkaan ylipainoisten puhuvan. Sen sijaan hoikemmat tuntuvat näitä kyyläysaloituksia tännekin tekevän.

Vierailija
28/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en syö kuin kourallisen salaattia päivässä ja olen lihava, koska syön liian vähän.

Miksi olet noin ilkeä? Voit selvästikin henkisesti hyvin huonosti. Terve ihminen ei koe tarvetta ilkeillä ja piikitellä toisille.

Vierailija
29/29 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin ilkeä? Voit selvästikin henkisesti hyvin huonosti. Terve ihminen ei koe tarvetta ilkeillä ja piikitellä toisille.

Itse olet ilkeä laiheliini! Luuletko olevasi parempi? Putoa viemärinraosta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan