Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada rajumpaa seksiä?

Vierailija
08.08.2017 |

Kokemukseni mukaan harva mies ukaltaa käyttää vähän kovempia otteita. Itse siis kaipaan sitä kun mies ottaa kunnolla, eli laittaa määrätietoisesti eri asentoihin, ottaa tukasta kiinni, pitää kättä kurkulla, laittaa sormensa suuhuni ja panee kunnolla jne. Ei siis mitään superkinkyä, mutta silti ilmeisesti liikaa.

Nyt olen hyvin vähän aikaa tapaillut miestä, joka on todella pehmo. Jos pyydän että laittaa käden kurkulle tms, niin ei sitä tee. Joudun usein pyytämään että panee kovempaa. Ei siis vaan tajua tätä hommaa. Onko mitään millä saisi mieheen vähän "eloa" asian suhteen vai onko parempi vaan etsiä toinen? Kun ei tunnu siis pyytäminen auttavan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä kyllä tykkään vähän rajummistakin otteista, mutta ongelma on esim. "kunnon panemisessa" vehkeeni koko, sillä jos otan naista rajusti, niin vehkeeseeni sattuu vietävästi... siksi tyydyn mieluumin hitaaseen ja viettelevään seksiin.

Vierailija
2/4 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyseisellä miehellä ei kyllä ole mikään jättimela, että siitä ei pitäisi hänen kohdalla olla kyse... Jotenkin aina luulin, että suurin osa miehistä tykkää edes jollain lailla olla vähän rajumpia kun pyytää, kunnon apinamiehiä, mutta ei kai sitten. 😉 Ehkä pehmoäijästä ei saa koulutettua kunnon panijaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppania voi vaihtaa, jos seksimieltymykset eivät kohtaa. Yllättävästi myös miehet ovat yksilöitä.

Vierailija
4/4 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleistäisi, minä tykkään molemmista tavoista. Hetket eivät ole toistensa veljiä.... Mutta ehdottaisin teille pikkuhiljaan etenemistä tässäkin asiassa. Esim. pyydä miestäsi rakastelemaan sua takaapäin ja pitämään sinua hiuksista vaikka vähän hellemmin, ehkä hän innostuu, kun huomaa sinun kihottuvan, kun kiristää hiukan otettaan ja tahtiaan. Minä joskus innostuessani varovasti työnnyn naiseni sisään, mutta ihan lopussa survon itseni voimalla loppuun pitäen rajusti naisestani kiinni, niin vältän epämielyttävän kivun. Hiljaa hyvä tulee rajummassakin seksissä. Terv. Edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan