Lemmikkistore.fi kokemuksia?
Tein tilauksen, tuotteet tulivat n. 3 viikkoa maksamisen jälkeen, rikkinäisenä. Nyt olen yrittänyt tehdä palautusta, reklamaatiota sekä yrittänyt soittaa kuitissa näkyvään numeroon, ei vastausta. Puhelin on kiinni, sähköpostiin ei vastata eikä palautuskorttia ole laitettu, vaikka automaattinen viesti sen lupaa seuraavaksi arkipäiväksi...
Kommentit (9)
En ole varma tilasiko paikallinen koiraliike minulle tuota kautta kynsien hiomalaitteen, mutta se ainakin tuli parissa päivässä. Luulisi kyllä, että jos on lomalla, niin joku hoitaisi asiat tai sitten olisi tieto lomasta. Varmaan kuluttaja-asiamieheen vinkkaus saattaisi nopeuttaa asiaa ja jos ei, niin sitten yhteys kuluttajansuojaan.
Itse idioottina tilasin heinäkuussa tuotteita tuolta ja vielä tähänkään päivään mennessä ei ole näkynyt. Yrityksen puhelinnumero ei ole käytössä eikä lukuisiin sähköposteihin ole vastattu.
Olen parhaillani viemässä asiaani kuluttajaneuvonnan kautta eteenpäin.
Ja lisäyksenä edelliseen, kuluttajaneuvontaan ollessani yhteydessä tuli heiltä pian vastaus ettei eli keinonharjoittaja vastaa heidänkään yhteydenottoihin. Ei muuta kuin kuluttajariitalautakuntaan yhteys ja sen jälkeen rikosilmoitus kehiin.
Omien kokemusteni perusteella suosittelen pysymään mahdollisimman kaukana kyseisestä puljusta. Alta 100e ostoksista kyse, joten rahallinen menetys ei ole suuri. Ihan jo periaatteesta teen kaikkeni, jotta saan rahani takaisin - tuollaisen firman ei tulisi olla toiminnassa lainkaan.
Lemmikkistoresta minulla on vain huonoja kokemuksia. En mitenkään ymmärrä miten ne sitä firmaa vieläkin voi pyörittää. Ollut taloudellisissa vaikeuksissa iät ajat.
Sama juttu; heinäkuussa tehty tilaus, maksettukin, onneksi ei kuitenkaan suuri summa. Tavaraa ei ole kuulunut, firmaan ei saa minkäänlaista yhteyttä. Omaa hölmöyttäni tietysti kuvittelin, että tilaus toimisi yhtä helposti/vaivattomasti kuin muilla saman alan firmoilla. Ehdottomasti viimeinen kerta asioida lemmikkistoren kanssa enkä meinaa firmaa suositella kenellekään. Asia lähtee minun osaltani kuluttajabsuoja asiamiehelle!!
Kerran tilannut. Tuli väärät tuotteet. Tein palautuksen. Sinne jäi rahat (20€) ja tavarat.
Ihan huijausta koko pulju.
Tein tilauksen elokuussa.Tavaroita ei koskaan tullut enkä saanut myyjään yhteyttä..Koska maksoin Paypalin kautta tein sitä kautta vaateen ja muutamassa viikossa rahat tilillä.
Ei kannata tilata. Tilatkaa zoolussalta, saa halvemmalla ja nopea toimitus.
Mietin olisiko kyseistä firmaa pitävä henkilö kesälomalla vai onko tämä "ihan normaalia".. alkaa jo ahdistamaan, koska maksoin tuotteet heti. En voi siispä vain jättää laskua maksamatta :(
-AP