Ikäsi ja koska viimeksi olit pussikaljoilla kalliolla tai muualla luonnon helmassa?
Kommentit (17)
Viime lauantaina, ammattikorkeakoulu, 26 vuotta
38. Kaksi viikkoa sitten Porsanginvuonon rannalla. Lukio, ammattitutkinto, alempi korkeakoulututkinto, gradu tekeillä.
Heinäkuun alussa. N21, amk-opinnot kesken.
Tänä kesänä. N23 terveystieteiden opiskelija.
En ikinä. En tykkää kaljasta.
T. N27, kasvatustieteen maisteri, tohtoriopiskelija
Reilu viikko sitten lauantaina kahden työkaverin kanssa Samppalinnan puistossa. Nainen, 57 v. yliopisto, henkilöstöhallinto.
46, ammattikoulu, talonrakentaja olen koulutukselta ja pussikaljaa joka viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
46, ammattikoulu, talonrakentaja olen koulutukselta ja pussikaljaa joka viikonloppu.
Lisään vielä että olen nainen ja juon 15-20 kaljaa puistossa tai muualla ulkona. Olen ulkoilmaihminen
Viime viikon perjantaina. 22, opiskelen biologiaa yliopistossa.
Olen käynyt yhteensä kuutisen kertaa, ensimmäisen kerran 19-vuotiaana.
55v, pariskunta "pussikaljoilla ja viineillä erämaassa" viime viikonlopun.
Asuntovaunu mukana.
40v. Tekniikan tohtori ja viimeksi taisin istuskella kalliolla kuuntelemassa Ruisrockeja valkkaripullon kanssa mökin laiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että olen nainen ja juon 15-20 kaljaa puistossa tai muualla ulkona. Olen ulkoilmaihminen
Ja kova juomaan.
42v. Neljä ja puli vuotta sitten join spurgujen kanssa puistossa...
Viime viikolla. N23 ja yliopistossa.
M23, viime tiistaina, peruskoulu.
Maisteri, nainen, 40+ ja heinäkuussa pussijuomia ennen festarialueelle siirtymistä.
Eilen työpäivän jälkeen lähdin kävelylle tuonne merenrantaan 3 kaljan kanssa ja siellä ne nautiskelin viltillä istuen. Ikää 43 vuotta, teknillinen akateeminen koulutus.