Miksi joillakin naisilla pitää aina ja kaikkialla olla joku kaveri mukana?
Lenkillä, vaateostoksilla, matkoilla, leffassa jne.
En lähde kenenkään mukaan vaatekaupoille , sillä mikään ei ole tylsempää kuin valita toiselle vaatteita ja odotella tämän pukeutuvan niihin.
Kommentit (16)
Lenkillä yksin, koska haluan kulkea omaan tahtiini. Ostoksilla on paras käydä yksin oman aikatauluni mukaan. Istun kahvilla rauhassa ilman kiirettä mihinkään.
Teatterissa en ole käynyt yksin vielä, matkaillut kyllä olen.
Paniikkihäiriö?
Siihen auttaa, jos on toinen ihminen vieressä, samoin avaran paikan kammoon ja sosiaalisten timanteiden pelkoon.
Koulukiusaamistraumat voivat jättää tällaisia pelkotiloja ihmisille.
Olen joskus liikkunut yksin myöhään illalla, ja välillä joku karmea mies on tullut huutamaan päin naamaa "saatanan huoraa".
Tästä syystä en koskaan liiku yksin iltaisin.
Yksinäinen nainen on punainen vaate joillekin miehille.
Vierailija kirjoitti:
En ole ymmärtänyt ikinä sitä, että pitää mennä yhdessä vessaan.
se on tytöille jotka on läheisiä ystäviä tärkeä riitti. kaikkien kanssa ei mennä yhdessä pisulle eikä varsinkaan kakalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ymmärtänyt ikinä sitä, että pitää mennä yhdessä vessaan.
se on tytöille jotka on läheisiä ystäviä tärkeä riitti. kaikkien kanssa ei mennä yhdessä pisulle eikä varsinkaan kakalle
Hyi, paskalle jonkun kanssa??
Jos nainen liikkuu yksin illalla,
tietynlaiset miehet tulevat huutamaan häntä h***aksi.
Minulle on joskus käynyt näin illalla kaupungilla.
Tykkään mennä ravintolaan, ym. tapahtumiin kaverin kanssa, vaikka juttelen tuntemattomienkin kanssa. Ostoksilla ja lenkillä käyn yksin.
Ovat seurallisia ja ovat löytäneet kaverin, jonka kanssa on mukava tehdä asioita?
Itse teen tuon kaiken yksin ja nautin siitä. :)
Niin noloa mielestäni. Todella uusavutonta. Ei pysty menemään minnekään ilman kaveria. Näitä on. Ihan aikuisissakin. Tarvitsee isonsiskon mukaan.
PERTSA HEI !, No mitä MATTI ! Sitä vaan että jätä se oluen juonti ja biljardin peluun, ja lähdetään yhdessä vessaan paskalle....tätä ei tapahdu koskaan miehelle....EI KOSKAAN
Naisilla tämä taas on normaalia sosiaalista käyttäytymistä baareissa
Naiset ovat kyllä kummallisia laumasieluja. Kaikkia pitää miellyttää ja kaikki tehdä kaverin kanssa. Taisi olla viime viikolla, kun joukko tyttöjä keskusteli odotellessaan linja-autoa. Auton tuloon oli vielä aikaa ja yksi tytöistä halusi mennä käymään kauppakeskuksen vessassa ja kärtti sitten jotain muista tytöistä mukaansa. "Hei, joku lähtee nyt mun kaa oikeesti!" Ei pysty yksin hoitamaan edes vessassa käyntiä :D
Koska viihdyn ystävieni seurassa? Ja tällä hetkellä elämä on sen verran hektistä et en heitä muutenkaan ehdi nähdä tarpeeksi niin on kätevää yhdistää esimerkiksi shoppailu ja kuulumisien vaihto. Ja onhan se nyt kivempaa käydä lenkillä tai leffassa kaverin kans mut ei se tarkoita sitä ettei pärjäisi yksinkin.
Mä menen aina yksi ostoskeskuksiin, koska haluan. Mikä sen ihanampaa kuin yksinään omaan tahtiin tutkia kosmetiikkatuotteita ja vaatteita, jotka just itseä kiinnostaa. Kunnon terapiaa, kun saa olla rauhassa perhe-elämän hulinasta edes hetkeksi.