Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppisellä kaverilla kaikki poikaystävät jotain 20v

Vierailija
08.08.2017 |

Naispuolinen kaveri siis täyttää tänä vuonna 30 ja tasaisin väliajoin vaihtaa "miestä," kovin pitkissä suhteissa ei yleensä pysy näiden kanssa. Kaveripiirissä se vähän hymyilyttää aina, kun tuo näytille aina toinen toistaan nuorempia kolleja, yleensä ikäväliltä 19-24. Ollaan siihen jo totuttu, vaikka itse en tajua mitä jossain pikkupojissa näkee. Mitä itse ajattelisitte? Onkohan joku fetissi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, piti vielä lisätä että viimeisin tapaus jonka toi näytille näytti ihan 15-vuotiaalta pikkupojalta. Tiedustelin kohteliaasti ikää ja sanoi kyllä olevansa juuri 19 täyttänyt, mutta näytti todella nuorelta ja oli ujon oloinen. Välillä miettii onko tuokaan kaveri oikeasti edes täysi-ikäinen?! 😮

ap

Vierailija
2/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ajatusleikkinä, mitä jos kaverisi tapailisi vain 40v täyttäneitä miehiä. Olisiko se enemmän ok? Syitä ystäväsi mieltymyksiin voi olla monia, esim se ettei halua mitään vakavempaa parisuhdetta jota useat 30+ hakevat. Voi olla myös että hänen kiinnostuksenkohteensa sopivat paremmin yhteen jonkun nuoremman miehen kanssa. Esim jos tykkää käydä bilettämässä joka viikonloppu, voi olla ettei moni 30+ mies jaksaisi ryhtyä samaan.

Elä ja anna elää.

Vierailija
4/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jäänyt lapset tekemättä ja nyt adoptoi ihan omalla systeemillä?

Vierailija
5/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luultavasti hän deittailee nuorempia miehiä juurikin sen vuoksi, ettei halua mitään vakavampaa. Ei halua vakiintua vielä. Kyllä itsekin tapailisin mieluummin itseäni nuorempaa kuin vanhempaa miestä. 19-vuotias nyt on tosiaan vielä aika teini, mutta jos n. kolmikymppinen seurustelee päälle parikymppisten kanssa, niin eihän siinä nyt mitään outoa ole. Taidat olla vain vastaan suhdetta, jossa vanhempi osapuoli onkin nainen. Vai naureskelisitko 29-vuotiaalle miehelle, joka seurustelee 24-vuotiaan naisen kanssa?

Vierailija
6/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin. N41

Vierailija
7/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että ei kuulu mulle. Hyvä, jos ystävä on onnellinen.

Vierailija
8/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollanpa sitä nyt vapaamielisiä, mutta kun minä nelikymppinen komea mies seukkaan parikymppisen timmin naisen kanssa niin johan taivas repeää. Mutta itse asiaan sanoisin että taitaa se kaverisi olla hieman epäkypsä naiseksi. Ei siinä sinänsä mitään väärää ole.

Vierailija
9/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopeinen kettu kirjoitti:

Ollanpa sitä nyt vapaamielisiä, mutta kun minä nelikymppinen komea mies seukkaan parikymppisen timmin naisen kanssa niin johan taivas repeää. Mutta itse asiaan sanoisin että taitaa se kaverisi olla hieman epäkypsä naiseksi. Ei siinä sinänsä mitään väärää ole.

Oletko sinä sitten epäkypsä mieheksi?

Vierailija
10/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt/naiset kypsyvät nopeammin kuin pojat/miehet.

ohis

Vierailija
11/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole epäkypsä mieheksi. Viittaan vain siihen kuinka naiset aina sanovat kehittyvänsä nopeammin kuin miehet ja olevansa kypsempiä ja syvällisempiä.

Vierailija
12/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin seurustelen nuoremman miehen kanssa. Jos olisin sinkku, tapailisin melko varmasti vain nuorempia. En osaa selittää miksi näin on, moni nainen taas tykkää vanhemmista miehistä mutta minua ei kyllä kiinnosta yhtään, harvoin edes oman ikäiset. Moni oman ikäinen haaveilee perheestä, on asuntolainat ym. jotka ei taas eivät minua kiinnosta yhtään. Vanhemmilla taas ei edes välttämättä ole haaveena perhe, vaan on jo. Ei vaan kiinnosta isämiehet. A

Makuja on monia, vaikea noita on selittää. En ehkä seurustelisi jokun 19veen kanssa, mutta jos nuo on vaan jotain lyhyitä suhteita niin mikäs siinä, tuskin ne pojat siitä kärsii :D.

Vierailija
13/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole epäkypsä mieheksi. Viittaan vain siihen kuinka naiset aina sanovat kehittyvänsä nopeammin kuin miehet ja olevansa kypsempiä ja syvällisempiä.

Tyttöjen ODOTETAAN kasvavan nopeammin ja olevan vastuullisempia nuorempina kuin poikien. Eivät he välttämättä sitä ole muiden asettamista paineista ja odotuksista huolimatta, vaikka kovasti yrittäisivät näihin paineisiin sopeutua. Kolmikymppinen mies on aina ja ikuisesti "nuorukainen" (vrt. Axl Smit), joka vasta kokeilee siipiään eikä ole vastuussa tekosistaan. 17-vuotias tyttö taas on jo nuori nainen, jonka pitäisi tajuta lähtemättä jännämiesten mukaan. Oma vika jos tulee tapetuksi. (vrt. Nokia-keissi)

Tietynlaista aivopesua siis, jolla kipataan liikaa odotuksia tyttöjen harteille. Myös mukavan iisi oikeutus sille, että vanhemmat miehet vaihtavat aina vain nuorempaan naiseen. He kun ovat niiiiiiiin kypsiä jo kaksikymppisinä, toisin kuin miehet.

Ap:n kaverin tapauksessa nainen ei edes ollut paljoa vanhempi deittailemiaan miehiä. Kyseessä oli vajaan kymmenen vuoden ikäero. Mutta heti ketjuun ilmestyi nelikymppinen mies vouhottamaan, että kyllä hänkin sitten saa deittailla kaksikymppisiä. Juu, kyllä saa, mutta se ei tarkoita, että kaikki parikymppiset naiset haluavat nelikymppistä miestä. Useimmat haluavat oman ikäisensä tai vain hieman vanhemman.

Luultavasti useimmat parikymppiset miehetkin katselevat mieluummin oman ikäluokkansa naisia, kuin kolmi- tai nelikymppisiä naisia. Toki löytyy pariskuntia, joissa nainen on huomattavasti kumppaniaan vanhempi. Mutta toisin kuin miehet, nämä naiset eivät oleta, että useimmat nuoret miehet olisivat kiinnostuneita heitä. Vain tämä heidän kumppaninsa on. Eli he eivät kiertele baareissa nelikymppisenä metsästäen vain sitä parikymppistä timmiä poitsua ja kukaan muu ei kelpaa.

Vierailija
14/14 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei suakaan uskoisi 40 v. Ihan tuon yleistyksesi takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän