Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kesän jälkeen olen ihan väsynyt ja rikki

Vierailija
07.08.2017 |

Mies haluaa mökille Vierumäelle, minulle se on enemmän työtä kuin kotona, koska mies istuu pääosin läppäri sylissään myös lomat ja minä organisoin kaiken, myös pitkät kauppamatkat ym ja olen aina yksin iltaisin. Tänä kesänä kieltäydyin lähtemästä mökille (siis emme vuokranneet mökkiä muutenkaan, koska mies ilmoitti kesälomastaan n. 2 pvää ennen lomaa). Mies oli viikon "lomalla", meni ja golfasi omia menojaan (kuten aina muutenkin). Vietin leppoisia kesäpäiviä kodin lähellä ja tein samalla töitä, kun osaan organisoida arjen niin, että kerron lapsille, että tunnin, pari työskentelen (muuten en tuijota ruutua). Tehokas ja kiva rento kesä! Vielä, kun keksisin keinon, miten kertoa miehelle, että haluan erota ja muuttaa omaan asuntoon. Jos mies ei halua lasten kanssa erityisemmin viettää aikaa ja minun kanssa ei ole vuosikymmeneen halunnut. Onko sinulla hyviä vinkkejä antaa, miten kertoa asiasta, kun mitään lämpimiä (ts. erityisiä keskusteluvälejä) ei ole? Kiitos!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät häntä lauantaiaamuna keskustelemaan hetken kanssasi ja sitten kerrot ihan asiallisesti, että haluat teidän eroavan. Mitään riitaa ei tarvita, jos tunteet ovat jo puolin ja toisin viilenneet. Lauantai on hyvä, niin että voitte käyttää viikonlopun sopiaksenne eroamiseen liittyvistä asioista.

Valmistele etukäteen muuttoasi niin, että tämän jälkeen sinun ei tarvitse asua entisessä kodissa kuin muutama päivä.

Vierailija
2/2 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Juuri niin. Mutta eivät asiat ole niin yksinkertaisia... tiedän, että tilanteesta huolimatta mies pillastuu, jos haluan muuttaa pois. Hänestä minulla on ollut kaikki nyt, olen päässyt helpolla (?).  Jos olen kerran vuodessa käynyt lasten kanssa Ruotsin-risteilyllä, mies on möksöttänyt ja ei myöskään osallistu ruokakuluihin. Siksikin tämä kesä meni aika kotioloissa. No, risteily maksaa kaikkineen max 200 e, mutta jos siitä seuraa pariksi viikoksikin aika, jolloin minä maksan kaiken, ei se oikein ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi