Mitä olisit ostanut tänään kaupasta, jos olisi ollut varaa?
Kommentit (28)
Varaa? Ostin sitä, mitä jääkaapista puuttui.
Kotimaista kalaa voisin ostaa huomattavasti enemmän.
Vaikka jotain ihania ahvenfileitä.
Varaa on, mutta kun olen niin nuuka. 35€/kg kalasta on kertakaikkiaan liikaa, vaikka olisi miljoonia rahaa.
Ostaisin naudan sisäfileetä. Teoriassa on rahaa mutta käytännössä olen niin pihi etten raaski ostaa kun menee piloille kumminkin. :D osaan tehdä lähes mitä tahansa ruokaa muuten mutta pihvit on mun heikkous. Paistan ne aina ylikypsiksi.
Samoin lohta ostaisin paljon useammin jos ei olisi niin kallista.
Kaloja, marjoja, leivoksia, luomutuotteita.
Mansikoita olen himoinnut, mutta ahomansikat taitaa kuitenkin olla parempia. Tyydyn siis niihin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän.
m27
Kala- vai lihatiskistä?
Vierailija kirjoitti:
Makaroonia.
Mitä se on? Sukua makaronille?
Kalaa, porsaan lihaa, mansikoita, kermaa, tuoreita vihanneksia. Paljon muutakin. T. Työtön
Nettikaupasta Lontoon matkan viikoksi **** hyvään hotelliin Kensingtonin alueella, ja Wieniin ja Amsterdamiin.
Liha- ja kalatiskin grillistä jotakin tai ehkä sittenkin lohi-vihannessalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Kalaa, porsaan lihaa, mansikoita, kermaa, tuoreita vihanneksia. Paljon muutakin. T. Työtön
Pidätkö porsaanlihasta!
En jaksanut mennä kauppaan vaikka tarvetta olisi. Ostan aina sen mitä haluan. Kallista kilohintaa kartan, mutta ei perus ruokakaupassa ole yhtään yksittäistä ruokaa johon ei olisi varaa. Ottaa sitten vähemmän vaikka.
Tiskiltä jotain ruokaisaa salaattia.
Vasikan sisäpaistia. 38€/kilo.
Teki mieli vitello tonnatoa mitä ei olla syöty pariin vuoteen, koko perheen herkkua.