Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että ollaan vain äiti ja isä

Vierailija
07.08.2017 |

Mitään parisuhdeaikaa ei halua koskaan kaksin viettää. Muita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia. Varmaan olisi keskustelun paikka, että mitä tulevaisuudelta toivoo ja haluaa.

Vierailija
2/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalia. Varmaan olisi keskustelun paikka, että mitä tulevaisuudelta toivoo ja haluaa.

Ei tuota saa keskustelemaan. Ajattelin ulkoistaa seksi yms asiat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tuo, jos mies ei halua kanssasi aikaa viettää. Sinä et osaa muuta kuin valittaa ja haukkua miestäsi, ainakin sen kuvan olet palstalla antanut. Sinusta saa ihan narsistisen ja itsekkään kuvan suorastaan. Kaikki on vain muiden syytä, itse et tee mitään hyvää vaan pelkästään sätit muita. Mies raataa kaikki päivät yhteisen firmanne eteen, mutta sinä käytät senkin ajan palstalla valittamiseen ja haukut miestäsi köyhäksi. Teini-ikäinen lapsennekaan ei varmaan saa mitään rakkauden osoituksia sinulta, häntäkin tunnut vaan haukkuvan. Onko sinulla ylipäätään kykyä ajatella yhtäkään hyvää ajatusta kenestäkään tai itse antaa mitään hyvyyttä muille? Onko sinulla ollenkaan kykyä rakastaa? Et voi vaan vaatia itsellesi muilta antamatta itse vastavuoroisesti muille. Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi haukkuisi sinua jatkuvasti palstalla ja syyttäisi pelkästään sinua kaikesta?

Vierailija
4/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös tuo, jos mies ei halua kanssasi aikaa viettää. Sinä et osaa muuta kuin valittaa ja haukkua miestäsi, ainakin sen kuvan olet palstalla antanut. Sinusta saa ihan narsistisen ja itsekkään kuvan suorastaan. Kaikki on vain muiden syytä, itse et tee mitään hyvää vaan pelkästään sätit muita. Mies raataa kaikki päivät yhteisen firmanne eteen, mutta sinä käytät senkin ajan palstalla valittamiseen ja haukut miestäsi köyhäksi. Teini-ikäinen lapsennekaan ei varmaan saa mitään rakkauden osoituksia sinulta, häntäkin tunnut vaan haukkuvan. Onko sinulla ylipäätään kykyä ajatella yhtäkään hyvää ajatusta kenestäkään tai itse antaa mitään hyvyyttä muille? Onko sinulla ollenkaan kykyä rakastaa? Et voi vaan vaatia itsellesi muilta antamatta itse vastavuoroisesti muille. Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi haukkuisi sinua jatkuvasti palstalla ja syyttäisi pelkästään sinua kaikesta?

Ei meillä ole teiniä.

Vierailija
5/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9-vuotias lapsi näillä on, 3. luokalle menossa.

Vierailija
6/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^WUT? Luuleeko joku, että pihtaavia miehiä on koko Suomessa vain yksi??

Vierailija
7/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsi on vasta 8, täyttää lokakuussa 9.

Mutta siinä olen samaa mieltä edeltävien kanssa, että sitä miesparkaa käy sääli. Sillä on hirveä taakka hartioillaan, ja sä et muuta tee kun haukut sitä päivät pääksytysten.

Vierailija
8/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^WUT? Luuleeko joku, että pihtaavia miehiä on koko Suomessa vain yksi??

Ei luule. Ap vain on ihan ainoa laatuaan. Ja hänen mies raukkansa.

Vierailija
9/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano yksi syy miksi se mies haluaisi viettää sun kanssasi "parisuhdeaikaa".

Vierailija
10/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloittaja on niin hirveä ihminen jo palstalta saadun vaikutelman perusteella, että hän ei ansaitse mitään hyvää keneltäkään.

Vierailija
11/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on.Ap:n kumppani. Jos ei ole tyytyväinen liittoonsa,pitää lähteä.

Vierailija
12/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloittaja on niin hirveä ihminen jo palstalta saadun vaikutelman perusteella, että hän ei ansaitse mitään hyvää keneltäkään.

Susta ainakin saa näiden viestien perusteella hyvän vaikutelman.

Vierailija
13/13 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota saa keskustelemaan. Ajattelin ulkoistaa seksi yms asiat

Sinähän aloittaja olet niin ruma ja lihava (sitähän sinä myös täällä valitat), että ei miehesi eikä kukaan muukaan mies sinua halua. Sitten valitat siitäkin kun laihdutus ei onnistu. Kenenköhän vika se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän