Mies haluaa että ollaan vain äiti ja isä
Mitään parisuhdeaikaa ei halua koskaan kaksin viettää. Muita?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalia. Varmaan olisi keskustelun paikka, että mitä tulevaisuudelta toivoo ja haluaa.
Ei tuota saa keskustelemaan. Ajattelin ulkoistaa seksi yms asiat
Ihmekös tuo, jos mies ei halua kanssasi aikaa viettää. Sinä et osaa muuta kuin valittaa ja haukkua miestäsi, ainakin sen kuvan olet palstalla antanut. Sinusta saa ihan narsistisen ja itsekkään kuvan suorastaan. Kaikki on vain muiden syytä, itse et tee mitään hyvää vaan pelkästään sätit muita. Mies raataa kaikki päivät yhteisen firmanne eteen, mutta sinä käytät senkin ajan palstalla valittamiseen ja haukut miestäsi köyhäksi. Teini-ikäinen lapsennekaan ei varmaan saa mitään rakkauden osoituksia sinulta, häntäkin tunnut vaan haukkuvan. Onko sinulla ylipäätään kykyä ajatella yhtäkään hyvää ajatusta kenestäkään tai itse antaa mitään hyvyyttä muille? Onko sinulla ollenkaan kykyä rakastaa? Et voi vaan vaatia itsellesi muilta antamatta itse vastavuoroisesti muille. Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi haukkuisi sinua jatkuvasti palstalla ja syyttäisi pelkästään sinua kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Ihmekös tuo, jos mies ei halua kanssasi aikaa viettää. Sinä et osaa muuta kuin valittaa ja haukkua miestäsi, ainakin sen kuvan olet palstalla antanut. Sinusta saa ihan narsistisen ja itsekkään kuvan suorastaan. Kaikki on vain muiden syytä, itse et tee mitään hyvää vaan pelkästään sätit muita. Mies raataa kaikki päivät yhteisen firmanne eteen, mutta sinä käytät senkin ajan palstalla valittamiseen ja haukut miestäsi köyhäksi. Teini-ikäinen lapsennekaan ei varmaan saa mitään rakkauden osoituksia sinulta, häntäkin tunnut vaan haukkuvan. Onko sinulla ylipäätään kykyä ajatella yhtäkään hyvää ajatusta kenestäkään tai itse antaa mitään hyvyyttä muille? Onko sinulla ollenkaan kykyä rakastaa? Et voi vaan vaatia itsellesi muilta antamatta itse vastavuoroisesti muille. Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi haukkuisi sinua jatkuvasti palstalla ja syyttäisi pelkästään sinua kaikesta?
Ei meillä ole teiniä.
Vierailija kirjoitti:
9-vuotias lapsi näillä on, 3. luokalle menossa.
^^WUT? Luuleeko joku, että pihtaavia miehiä on koko Suomessa vain yksi??
Se lapsi on vasta 8, täyttää lokakuussa 9.
Mutta siinä olen samaa mieltä edeltävien kanssa, että sitä miesparkaa käy sääli. Sillä on hirveä taakka hartioillaan, ja sä et muuta tee kun haukut sitä päivät pääksytysten.
Vierailija kirjoitti:
^^WUT? Luuleeko joku, että pihtaavia miehiä on koko Suomessa vain yksi??
Ei luule. Ap vain on ihan ainoa laatuaan. Ja hänen mies raukkansa.
No sano yksi syy miksi se mies haluaisi viettää sun kanssasi "parisuhdeaikaa".
Tämä aloittaja on niin hirveä ihminen jo palstalta saadun vaikutelman perusteella, että hän ei ansaitse mitään hyvää keneltäkään.
Koska on.Ap:n kumppani. Jos ei ole tyytyväinen liittoonsa,pitää lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloittaja on niin hirveä ihminen jo palstalta saadun vaikutelman perusteella, että hän ei ansaitse mitään hyvää keneltäkään.
Susta ainakin saa näiden viestien perusteella hyvän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalia. Varmaan olisi keskustelun paikka, että mitä tulevaisuudelta toivoo ja haluaa.
Ei tuota saa keskustelemaan. Ajattelin ulkoistaa seksi yms asiat
Sinähän aloittaja olet niin ruma ja lihava (sitähän sinä myös täällä valitat), että ei miehesi eikä kukaan muukaan mies sinua halua. Sitten valitat siitäkin kun laihdutus ei onnistu. Kenenköhän vika se on?