Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin New Yorkerista nänninpeittimet, miten saan miehen käyttämään niitä loukkaamatta samalla?

Vierailija
07.08.2017 |

Mies on alkanut pikkuhiljaa ukkoontua mitä lähemmäs neljääkymppiä menee. On tullut jo vähän mahaa ja miestissiäkin. Kireämmissä/ohuemmissa vaatteissa miehen nännit nöpöttävät ja minusta se on aika irstaan näköistä, en ole kuitenkaan viitsinyt asiasta sanoa ettei loukkaannu. Olen nyt ostanut New Yorkerista sellaiset silikoniset nänninpeittimet ja ajattelin ne nyt antaa miehelle. Mikä olisi teidän mielestänne mahdollisimman loukkaamaton tyyli antaa ne? Ojennanko vain käteen hymyillen ja oletan miehen ymmärtävän vai kerronko sanoin mitä ja miksi olen ostanut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
2/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se käyttää kireitä paitoja? Ei todellakaan sovi varsinkin jos mahaa ja tissiä löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano et sulla on tämmönen fantasia ja nää tekis sut tosi kuumaks. Taitaa olla ainia millä saat käyttämään.

Vierailija
4/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se käyttää kireitä paitoja? Ei todellakaan sovi varsinkin jos mahaa ja tissiä löytyy...

Ovat kesällä mukavia päällä. Ja mies kai kokee itsensä vähän miehekkäämmäksi sellaisissa.

Vierailija
5/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selittää käytöohje. Itse annoin miehelle vastaavat ja se luuli niitä korvatulpiksi.

Vierailija
6/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ne on nännien kiihottimet jotka valmistaa päivän aikana kiihkeään ja mahtavaan seksisuoritukseen yöllä. (Muista teeskennellä sitten yöllä.)

Vierailija
7/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan mitä ne on ja sitten sanot että mikäli ei käytä niin saa häipyä sun elämästä. Meillä toimi ainakin.

Vierailija
8/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin, että vaimo alkaa käyttämään korsettia, kun hän on syönyt vyötärönsä tasapaksuksi. Vaikeaa, kun puoliso ei ymmärrä omaa parastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän