Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Uino suomen kaunein vloggaaja/bloggaaja

Vierailija
07.08.2017 |

Mielipiteitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/19 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Kaikki feikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan

Vierailija
4/19 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ennen oli todella kaunis, nyt en tajua miksi ne huulet pitää olla puolet kasvoista.

Vierailija
5/19 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän sievä, mutta kun se on niin laitettua kaikki, ylimeikattu ja täytettä huulissa ym. Ei aito kauneus ole alkuunkaan sellaista.

Vierailija
6/19 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sun huulet nyt. Ennen oli luonnolliset :(

Vierailija
7/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uino näyttää nykyään drag queenilta :D

Vierailija
8/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pupulandian Jenni on.

M36

Vierailija
9/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pupulandian Jenni on.

M36

Ja osaa siis myös pukeutua, toisin kuin teini-Uino.

M36

Vierailija
10/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä. Kiitos!

Vierailija
11/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä kerätään lukijoita kun mainostulot vähenivät.

Vierailija
12/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota Uinoa tuntenut enkä seurannut, koska olen "jo" 38-vuotiaa "täti", mutta täältä av:n keskustelujen kautta ko. henkilö on tullut jossain määrin tutuksi. Minua aikuisena ja  vanhempana lähinnä säälittää se, että jollain on noin kova tarve muokata ulkonäköään pinnallisten ja äärimmäisen keinotekoisten ihanteiden mukaisiksi. Tulee sellainen mielikuva, että tämä Uino-henkilö on todellisuudessa aika hukassa itsensä ja minuutensa kanssa :(

Vierailija
13/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uino näyttää nykyään drag queenilta :D

Tää on ihan totta!! Seuraan aika innokkaasti Rupaul's Drag Race-ohjelmaa ja kerran poikaystäväni kurkkas olan yli kun katoin jotain Uinon instakuvaa mikä tänne oli linkattu ja tuo ihan vilpittömänä kysyi että onko toi uusimman Drag Race-kauden kilpailijoita :'D

Vierailija
14/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olisi kauniimpi luonnollisempana, mutta jos hän itse on tyytyväinen ulkonäköönsä niin ei muiden mielipiteillä ole merkitystä. :-)

Vierailija
15/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olisi kauniimpi luonnollisempana, mutta jos hän itse on tyytyväinen ulkonäköönsä niin ei muiden mielipiteillä ole merkitystä. :-)

Kuinka tyytyväinen voi olla, jos käy täyttämässä huulet turpeiksi turboiksi, kulkee päivittäin järkyttävässä meikkikerroksessa ja käyttää pakonomaisesti hiusten- ja ripsienpidennyksiä?

Vierailija
16/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuota Uinoa tuntenut enkä seurannut, koska olen "jo" 38-vuotiaa "täti", mutta täältä av:n keskustelujen kautta ko. henkilö on tullut jossain määrin tutuksi. Minua aikuisena ja  vanhempana lähinnä säälittää se, että jollain on noin kova tarve muokata ulkonäköään pinnallisten ja äärimmäisen keinotekoisten ihanteiden mukaisiksi. Tulee sellainen mielikuva, että tämä Uino-henkilö on todellisuudessa aika hukassa itsensä ja minuutensa kanssa :(

Miksi säälit jotakuta sellaista, joka tietää, mitä itse ulkonäöltään haluaa?

Vierailija
17/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se feikki olisi kaunis? Se että täti on hieman pullea ei haittaa mutta se täytteen määrä huulissa ja pakkelin naamassa. Naisen pitää olla aito.

Vierailija
18/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyytyväinen voi olla, jos käy täyttämässä huulet turpeiksi turboiksi, kulkee päivittäin järkyttävässä meikkikerroksessa ja käyttää pakonomaisesti hiusten- ja ripsienpidennyksiä?

Mikäli ulkonäön muokkaaminen tekee ihmisestä onnellisen ja myös tyytyväisen niin miksi se niin kovasti hiertää muita ihmisiä? Ei ulkonäön muokkaaminen mieleisekseen ole väärin.

Vierailija
19/19 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida ainakin menee heittämällä ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän