Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle jää vuokran jälkeen käteen 1350 e/kk

Riittana
07.08.2017 |

Olen kahden alle kouluikäisen yksinhuoltaja, päätoiminen opiskelija.
Minulla ei ole autoa.

Olenko köyhä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulle jää opiskelijana tuista ja palkasta vuokran jälkeen käteen noin 700 e. Tosin olen lapseton. Nyt asumistuki loppuukin ilmeisesti kokonaan koska tienaan liikaa. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hieman keskitasoa paremmin toimeentuleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt tosi vähän!

Vierailija
4/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet köyhä. Tiedät sen itsekin, joten miksi edes kysyt?

Vierailija
5/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jää palkasta, lapsilisistä ja muista myös noin 1400 aso-vastikkeen jälkeen käteen. Kaksi kouluikäistä lasta ja isä osallistuu myös harrastuskustannuksiin kiitettävästi.

Kyllä me ainakin pärjätään. Just varasin meille risteilyn syyslomaksi ja ollaan kesällä käyty vaikka missä. Olen aika tarkka ruokamenojen suhteen ja vaatteet ostan sieltä, mistä halvalla saa. Kirppiksiltä urheilujutut. Tarkalla taloudenpidolla pärjää mainiosti.

Minulla ei onneksi ole velkaa kuin 2000 euroa ja säästöjä on useampi tonni niiltä ajoilta, kun olin vielä paremmin palkatussa työssä.

Asumiskustannukset toki on suoraan perseestä täällä pk-seudulla, mutta on asuttava kuitenkin siellä, missä työtkin ovat.

Vierailija
6/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Oikeastiko porukka kitisee jostain että jää käteen reilusti yli tonni asumiskulujen jälkeen? Mitä helvettiä teidän pitäisi ostella? Aloittajallekin jää kuukauden jokaiselle päivälle vapaata käyttövaraa n. 45 euroa. Miten se ei muka riitä?