Yhden yön tuokiot ovat mahtavia, enkä ymmärrä miksi niitä halveksutaan
Jos on tarpeeksi komea tai kaunis saadakseen joka yö eri henkilöltä, ei ole mitään järkeä tyytyä vain yhteen. Olen harrastanut yhden yön juttuja jo vuodesta 2008 ja tämä pippeli on käynyt sadoissa eri rei'issä vuosien varrella.
Ja mitä tulee niihin absudeihin väitteisiin mitä ihmiset levittävät yhden yön jutuista: YHTÄÄN sukupuolitautia minulla ei ole, eikä näillä näkymin ole tulossakan. Kondomi on kieltämättä mainio keksintö!
Kommentit (7)
Pidätkö kumppaneihisi sen verran kauan yhteyttä, jotta voit varmistua, jos geenisi vaeltavatkin uusiin syntyviin ihmisiin? Kannatko vastuuta syntyvistä vauvoista? Tässä syy miksi en harrasta.
Sukupuolitaudit toinen syy, vaikka kondomi olisikin. Plussaa kondomin käytöstä! Kolmantena, että voisin kiintyä johonkin törppöön ja toisaalta taas en taatusti olisi tyytyväinen kovinkaan moneen kalunsa heiluttajaan vain yhden yön jälkeen, vaan pettymyksiä tulisi liikaa. Olen syvällisempi ihminen ja vaadin suhteelta enemmän.
Niin. Ei se tavara höyläämisestä kulu. Höylätään sitä parisuhteessakin.
parisuhde ei takaa laadukasta ihmissuhdetta. Eikä intohimoa. Eikä sitä, että halut osuu aina ja kaikkialla yksiin.
Yhden yön tuokioissa ei tarvitse sitoutua koko pakettiin, eikä tarvitse miettiä lisääntymisasioita muuten kuin ehkäisyn hoitamalla puolin ja toisin.
Myös taudeilta suojautuminen tärkeää. Ei niihin törmää jos kumppani on ollut yhtä vastuuntuntoinen, ei ole narkki, alkoholisti tai maailmalla reissaaja, homoseksuaali, maksullinen/ maksullisia höylännyt jne.
Olet aivan oikeassa ap! Itse en sitoudu mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö kumppaneihisi sen verran kauan yhteyttä, jotta voit varmistua, jos geenisi vaeltavatkin uusiin syntyviin ihmisiin? Kannatko vastuuta syntyvistä vauvoista? Tässä syy miksi en harrasta.
Sukupuolitaudit toinen syy, vaikka kondomi olisikin. Plussaa kondomin käytöstä! Kolmantena, että voisin kiintyä johonkin törppöön ja toisaalta taas en taatusti olisi tyytyväinen kovinkaan moneen kalunsa heiluttajaan vain yhden yön jälkeen, vaan pettymyksiä tulisi liikaa. Olen syvällisempi ihminen ja vaadin suhteelta enemmän.
Pidä pääsi kiinni jos et aio tehdä muuta kuin provoa. Se on naisen ihan oma valinta synnyttää se lapsi ja tässä tapauksessa naisen tulee tiedostaa, että hänen täytyy ITSE kasvattaa lapsi jos on saanut sen kondomia käyttävän miehen kanssa.
0/5 kukaan AV-palstaa lukeva ei saa elämänsä aikana keneltäkään muulta kuin yheltä lihavalta mammalta :D
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarpeeksi komea tai kaunis saadakseen joka yö eri henkilöltä, ei ole mitään järkeä tyytyä vain yhteen. Olen harrastanut yhden yön juttuja jo vuodesta 2008 ja tämä pippeli on käynyt sadoissa eri rei'issä vuosien varrella.
Ja mitä tulee niihin absudeihin väitteisiin mitä ihmiset levittävät yhden yön jutuista: YHTÄÄN sukupuolitautia minulla ei ole, eikä näillä näkymin ole tulossakan. Kondomi on kieltämättä mainio keksintö!
Ei siinä nyt niin kauniskaan välttämättä rarvitse olla, olen itse tavallisen näköinen ja muutaman kilon ylipainoinen ja ei ole ongelmaa saada yhden illan juttuja. Mielestäni se on parisuhderintamalla helpointa. Mulla on pari pidempää suhdetta ollut mutta olen ollut sinkkunakin, joten yhden illan tai jotain lyhyempiä suhteita kertyy väkisinkin kun haluaa seksiä. En pidä myöskään pahana sitä, elämäähän se on. Ei tarvitse katua vanhana elämätöntä elämää. Olisihan se ihanteellista jos olisi pitkä elämänmittainen hyvä suhde mutta niitä ei ole kaikille tarjolla. Jotkut moralistit kehottavat ihmisiä keskittymään muihin asioihin, töihin ym. mutta en ole vielä tähän ikään keksinyt työtä, joka korvaisi ihmissuhteet tai seksin. Työtä teen toimeentulon takia.
Olet aika amatööri :-) Itse aloitin seksielämän 1978, silloin tosin olin ihan oikeassa seurustelusuhteessa jota kesti puolitoista vuotta. Mutta sen jälkeen on ollut myös yhden yön juttuja. En niitä varsinaisesti koskaan ole tavoitellut, mutta kun olen ollut pitkiäkin jaksoja sinkkuna niin väkisin niitäkin on kertynyt.