Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vaatii ihme sirkustaiteilua ennen seksiä - alkaa käydä terveyden päälle

Vierailija
07.08.2017 |

Mies vaatii aina esileikiksi ihan ihmeellistä venkulointia minulta. Vetoaa siihen, että miehet nyt ovat visuaalisia ihmisiä. Minun pitää tanssia kuin joku Britney ja vääntelehtiä hankalissa asennoissa pahimmillaan pää alaspäin ja jostain roikkuen. Seksinkin aikana mies vääntelee minua - selkää niin notkolle kuin vain vääntämällä menee, jalkoja spagaatille vaikkei ne edes mene, takaraivoa niin kiinni yläselkään kuin saa... EN JAKSA!

On ruvennut vituttamaan jo valmiiksi ajatus seksin harrastamisesta. Ei vaan yhtään nappaa että pitää itse nähdä niin helvetillinen vaiva ja mies ei tee mitään. Ja kun seksiin asti vihdoin päästään niin olen aivan kuitti. Seksin jälkeen on junan alle jäänyt murjottu olo. En saa miehen kanssa ikinä orgasmia.

Onko tämä riittävä syy päättää suhde?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se odottamalla parane.

M46

Vierailija
22/24 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ikisinkkumiehenä ihmetyttää miten naiset ottaa itsekkäitä sikamiehiä suhteisiin ja kitkuttelevat niiden kanssa aika pitkäänkin. Niinä vähinä kertoina, kun olen päässyt naisen kanssa seksiä harrastamaan olen tehnyt kaikkeni, että myös nainen saisi orgasmin. Orgasmin yrittämisen olen lopettanut vasta, kun nainen on saanut tai on sanonut, että nyt ei onnistu. Eikä minun kanssa tarvitse harrastaa sirkustaiteilija sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta nauroin. Siis miehet on kyllä visuaalisia, mutta omat mieheni ovat syttyneet vain tissien tai pilden näkemisestä. Ei ole tarvinnut olla sirkustaiteilija. :D En kyllä jatkais tota touhua. Jos ei natsaa, ei natsaa.

Jos mies tuomitsee naisen esileikkivaatimukset sirkustempuiksi häntä pidetään itsekkäänä sikana, joka ei ymmärrä naisen nautinnosta mitään.

Vierailija
24/24 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen nainen on näin lapanen?