Oletteko lukeneet kirjan KOtimme Auschwitz?
Se on nuoren juutalaisen " päiväkirja" joka teki itsemurhan vain 28-vuotiaana. Siinä hän kertoo juutalaisista, jotka olivat valmiita tekemään mitä vain säilyäkseen hengissä, myös omia tovereitaan vastaan..
Kommentit (13)
en halua sitä kirjaa enää, oli ahdistava. Mutta myös oli kiva lukea " totuus" . Siitä ettei ne juutalaisetkaan olleet aina niin reiluja..
ei se ole mitään uutta, kyllä kaikilla eläinkuntaan kuuluvilla on älytön henkiinjäämisen tarve ja sen eteen jokainen on valmis tosipaikan tullen tekemään oikeastaan mitä vain, meidän ei ole onneksemme vain ollut koskaan pakko kokea sitä.
oikeasti ne juutalaiset on tehneet mitä vain, jopa tappaneet säilyäkseen itse hengissä.
ja niin tappaisit sinäkin jos kyseessä olisi oma henkesi ja ihan turha väittää ettet tappaisi vaan kuolisit mieluummin itse!
Yleensä heidät esitellään hyvinä ja saksalaiset pahoina. Toisaalta monet juutalaiset olivat yrittäjiä ja yrittäjäthän ovat tunnetusti röyhkeitä.
Ja kehtaavat ikuisesti vedota johonkin holocaustiin, vaikka eivät itsekään mitään pulmusia ole. Valittu kansa- hevonpaskat.
Korjaisin kyllä sinun viestiäsi sen verran että miten Israel kohtelee palestiinalaisia.
Olen lukenut paljon aihepiiriin kuuluvaa kirjallisuutta, mutta en tätä.
Otatko yhteyttä sähköpostitse, niin voin laittaa osoitetiedot.
seuraavalle kiinnostuneelle.