Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Muumimaaimassa ei tarjoilla olutta?

Vierailija
07.08.2017 |

Olisi paljon helpompaa saada isätkin viettämään laatuaikaa lasten kanssa.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka vaaditte alkoholia Muumimaailmaan, niin miksette tämän jankkaamisen sijaan perehdy faktoihin. Muumimaailmaan on joskus kaavailtu mm. olutta myyntiin, mutta se kaatui erinäisiin syihin. Yksi syy oli turvallisuus. Ehkä löydätte googlaamalla kyseisen artikkelin.

Turvallisuus? Tietenkään jos oma pää ei toimi niin voidaanhaan tuollainenkin syy keksiä. Suomessa.

Jos olisit käynyt Muumimaailmassa, niin ymmärtäisit, mitä turvallisuudella tässä tarkoitetaan.

Vierailija
102/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on palstan alkon ystävät hyökänneet tähänkin keskusteluun. On se kumma ettei aikuinen ihminen selviä ilman alkoholia edes sen vertaa, että lapsi saisi käydä Muumeja halaamassa ja Haisulia jahtaamassa. Todella surullista :(

Ja olut ei todellakaan ole mikään hyvä janojuoma. Alkoholi kuivattaa elimistöä. Paras janojuoma hellepäivänä ja muutenkin on VESI - eikö ole tätä teille koulunpenkillä opetettu? Taitaa olla kyseessä vaan eräiden tässäkin keskustelussa jankkaavien persous alkoholin maulle.

Viinaanmenevyys on suomalainen kansansairaus ja -HÄPEÄ!

Miksi huvipuistoissa ei sitten myydä pelkkää vettä? Sitä paitsi kaikki muu juoma lihottaa av-mammaa entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alkoi tehdä mieli siideriä. Taidan lähteä käymään Muumimaail.. eiku kauppaan :D

Vierailija
104/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen isin pitäisi motivoitua ihan muista syistä, kun lähtee lapsen kanssa huvipaikkaan, kuin oluesta.

Vierailija
105/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka vaaditte alkoholia Muumimaailmaan, niin miksette tämän jankkaamisen sijaan perehdy faktoihin. Muumimaailmaan on joskus kaavailtu mm. olutta myyntiin, mutta se kaatui erinäisiin syihin. Yksi syy oli turvallisuus. Ehkä löydätte googlaamalla kyseisen artikkelin.

Turvallisuus? Tietenkään jos oma pää ei toimi niin voidaanhaan tuollainenkin syy keksiä. Suomessa.

Ihmisten päät eivät nähtävästi toimi. Olen tänä kesänä poiminut joka viikko merestä känniläisten, koska he eivät ole päässeet veneestä laiturille.

Vierailija
106/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään oma napa edellä - minäminäminä koska MINÄ haluan kaljaa ja minäminä olen oikeutettu juomaan!!

Muistakaa, vanhemmat, että jokainen lapsen seurassa juotu pisara alkoholia on siltä lapselta perusturvallisuudesta pois!

Vierailija
107/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska Muumilaksossa ei lukita ovia yöksi ja oluthiprakassa haahuilevat hattivatit aiheuttaisivat ongelmia=sähköiskuja.

Vierailija
108/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä monesta uimahallista saa itse otan aina sixpacin mukaan sinnekin. Synnytys laitoksella ei saanut onneksi oli siksari pukukaapilla. Ja tämä tosi mies 35v. Oli hieno sipaista olut kun tytär syntyi..

Vierailija
109/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen isin pitäisi motivoitua ihan muista syistä, kun lähtee lapsen kanssa huvipaikkaan, kuin oluesta.

Kyllä mammankin pitäisi motivoitua huvipuistoreissulle ihan muista syistä, kuin julmetusta ja niin makeasta ja rasvaisesta eväslaukun sisällöstä, huvipuiston makkaroista, lehtipihveistä ja ranskalaisista. Välttäisi edes jättipehmiksen huulten välissä ja irtokarkkisäkin (ehkä jo K-marketissa tarjouksessa ollut) mumsmums -mässyistä.

Kyllä vesi ja retiisi riittää päiväkierrokselle.

Vierailija
110/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten päät eivät nähtävästi toimi. Olen tänä kesänä poiminut joka viikko merestä känniläisten, koska he eivät ole päässeet veneestä laiturille.

Ai, Muumimaailmassa? Sitten siellä on tuhdisti=liikaa omia juomia mukana.

Vierailija
111/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun luettuani en kyllä yhtään ihmettele miksi lastensuojelulla on kädet täynnä tässä maassa. Kun jo Muumimaailmassakin on vanhemman pakko saada ryypätä! Nyt hei niitä valoja päälle, äiskät ja iskät!

Vierailija
112/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään oma napa edellä - minäminäminä koska MINÄ haluan kaljaa ja minäminä olen oikeutettu juomaan!!

Muistakaa, vanhemmat, että jokainen lapsen seurassa juotu pisara alkoholia on siltä lapselta perusturvallisuudesta pois!

HAH HAH!! :D.

Muuta Irakiin niin pysyy perusturvallisuus.

Vierailija
113/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun luettuani en kyllä yhtään ihmettele miksi lastensuojelulla on kädet täynnä tässä maassa. Kun jo Muumimaailmassakin on vanhemman pakko saada ryypätä! Nyt hei niitä valoja päälle, äiskät ja iskät!

Ryypätä... no justiin näin.

Vierailija
114/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Kirpaisiko tuttu termi? Mitä jos laittaisit sen oluttölkin syrjään ja viettäisit loppupäivän aikaa lapsesi kanssa? Hän kun ei ole lapsi ikuisesti ja muistaa aikuisena varmasti sinun virheesi.

Vierailija
115/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Kirpaisiko tuttu termi? Mitä jos laittaisit sen oluttölkin syrjään ja viettäisit loppupäivän aikaa lapsesi kanssa? Hän kun ei ole lapsi ikuisesti ja muistaa aikuisena varmasti sinun virheesi.

A) Satunnaisesta syystä alkoholia ei ole saatavilla melkoisen isolla alueella ympärilläni ollenkaan.

B) En ole tänään kotona, jossa lapseni on. 

Vierailija
116/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko voisi perustaa myymälän muumimaailaan jossa muumiaiheisia tuotteita. Ainakin japanin mammat ostaisi innolla.

Vierailija
117/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Jep, juodaanhan niissä sarjakuvissakin ja vähän kirjoissakin. Japanilaiset pehmensivät Muumeja liikaa.

Ja syödään myös LBJ-pillereitä ja sitten tuijotetaan kuuta viikko putkeen.

Vierailija
118/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla Muumimaailman toimitusjohtajan tai vastaavan päällikön sähköposti? Olisi hyvä linkata tämä keskustelu heidänkin tietoonsa, että osaavat valmistautua vihaisten alkoholistiperheiden valitusvyöryihin.

Vierailija
119/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sitä vasta minäminä-asenteella mennäänkin. Olet ilmeisesti kasvanut alkoholistiperheessä eikä sinulla ole kokemusta siitä että alkoholia voi käyttää olematta humalassa. Ikävien kokemustesi takia vaadit että KAIKKIEN tulee elää kuten sinä.

Vierailija
120/125 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä sitä vasta minäminä-asenteella mennäänkin. Olet ilmeisesti kasvanut alkoholistiperheessä eikä sinulla ole kokemusta siitä että alkoholia voi käyttää olematta humalassa. Ikävien kokemustesi takia vaadit että KAIKKIEN tulee elää kuten sinä.

Sinä urvelo et tiedä minun perheestäni mitään ja hyvä niin >:-(

LASTEN TAKIA minä vaadin päihteettömyyttä!