Voiko grillin sytyttää moottoriöljyllä? Neuvoja!
Ajateltiin grillata näin elokuun kunniaksi kavereiden kanssa, mutta huomattiin että sytytysneste puuttuu kokonaan. Ainoa helposti syttyvä aine minkä löydettiin on moottoriöljy.
Voiko grillin sytyttää kastelemalla moottoriöljyä grillihiilien päälle? Kai se lienee ihan turvallista jos itse tuli on hallinnassa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa kaasugrilli niin syttyy nappia painamalla eikä tarvitse mitään nesteitä ja hiiliä lotrata!
Kaasugrilli maksaa. Me asutaan Suomessa.
Itse sytytän monesti bensalla mutta sen kanssa pitää olla varovainen,ei saa olla mitään hiillosta tai tulta kun bensan laittaa.
Kaadan hiilien päälle bensaa muutaman desin sitten odottelen vähän aikaa imeytymistä,sitten heitän palavan tikun perään.
En mene sinne naama edeltä koska se tohahtaa jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa kaasugrilli niin syttyy nappia painamalla eikä tarvitse mitään nesteitä ja hiiliä lotrata!
Kaasugrillistä voi toki maksaa ihan hervottomasti mutta toisaalta alle satasella saa sellaisen millä grillaa vähintään sen millä sillä pallogrillilläkin, paitsi että huomattavasti helpommin.
Kohta grillejä saa alehintaan kun syksyn tullen kaupat haluaa eroon varastoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaasugrillistä voi toki maksaa ihan hervottomasti mutta toisaalta alle satasella saa sellaisen millä grillaa vähintään sen millä sillä pallogrillilläkin, paitsi että huomattavasti helpommin.
Kohta grillejä saa alehintaan kun syksyn tullen kaupat haluaa eroon varastoista.
Ja pallogrillin sähkövastuksella saa ihan muutamalla kympillä, mulla sellainen parvekkeella ja hyvin on toiminut jo monta kesää.
Jos kaipaat apua grillaamiseen niin vilkaisepa tämä artikkeli :D