Mitä TV-sarjoja kaipaat?
Muistelen lämmöllä niitä aikoja, kun telkkarista tuli vielä hyvää katsottavaa. Itse kaipaan mm. seuraavia sarjoja:
- Everwood
- Kolmas kivi auringosta
- Perhe on pahin
- Dharma & Greg
- Varustamo :D
Kommentit (159)
Safiiri ja teräs
Lokkisaaren arvoitus
Hämärän rajamailla
Seitsemän tien risteys
Alfred Hitchcock esittää
Taisteluplaneetta Galactica (alkuperäinen)
Me hirviöt
Salainen agentti 86
Pennejä taivaasta
Pakanamaan kartta
Maanalainen armeija
-ylämaan kettu
- siskoni on noita
- tyttökullat
Ally Mac Beal.
Näkemiin vain, muru
Hill Street Blues
Elefanttipoika. Tunnusmusiikki oli myös mieleenjäävä. Kalaaa!!! Muistaako kukaan muu sarjaa?
Tanskalaissarjat Naapureita ja salaisuuksia ja Lycke (alkuperäinen nimi, suomennettu Onnenkantamoisia tms.)
Mä kaipaan Liviltä (?) tullutta ruokaohjelmaa Fresh with Anna Olson. En muista suomenkielistä nimeä. Se oli mun hyvänmielen sarja. <3
Prime Suspect eli Epäilyksen polttopiste.
Tie Avonleaan, Pieni talo preerialla, Kunta Kinte.
Toinen jalka haudassa. Vielä virtaa kaikki tuotantokaudet. Piirretyistä Jätit, velhot ja susihukkaset. Taisi olla mainio Vesa Mäkelä, joka luki nuo tarinat? Muistanko oikein, että oli jännityssarja nimeltä Äidin rakkaus? Ei ollut moniosainen, mutta piti otteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Syke.
Pyörii edelleen televisiossa.
Nyt on tullut kaikki osat dvd-levyille! https://www.suomikassu.fi/l/uutinen-willy-fog-matka-kapteeni-nemon-kans…
Buffy, Angel, Firefly, Siskoni on noita (alkuperäinen), Battlestar Galactica (uusi versio), Fringe.
Holby City ja Casualty. Äkkiä takaisin.
Unelmien pelikenttä, oliko se siis Friday night lights? Voi luoja, se sarja olis saanu jatkua vaikka ikuisuuden, rakastin sitä! Texas forever man <3