Seksikäs ääni - ovatko muutkin ihastuneet ääneen?
Olen lääpälläni naiseen, jolla on ihan käsittämättömän seksikäs ääni ja puhetapa, mutta hyvin älykkäällä ja fiksulla tavalla. Se on jotain ihan mieletöntä...siis hunajaista samettia. :P Kiinnitin siihen huomiota lähes heti, kun kuulin sen ensimmäistä kertaa. Onko muille käynyt näin?
Kommentit (6)
Jep, nettipeliporukkani koostuu pääosin miehistä ja välillä vastaan tulee kavereita, joiden ääni on todella miellyttävä ja seksikäs. Monet, jotka olen tavannut kasvotusten, eivät näytä ääneltään. Toisissa ulkomuoto vahvistaa äänen luomaa mielikuvaa. Toki puhetyyli ja jutut vaikuttaa myös mielikuvaan.
N34
Matala ja pehmeä ääni miehellä on ihana, sellainen vähän käheän kuiskaava. Harvemmin vaan sellaista kuulee.
Ei nyt pelkkään ääneen mutta parhaassa tapauksessa ääniKIN on mahtava ja sopii kokonaisuuteen. On niitä pari kappaletta tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lääpälläni naiseen, jolla on ihan käsittämättömän seksikäs ääni ja puhetapa, mutta hyvin älykkäällä ja fiksulla tavalla. Se on jotain ihan mieletöntä...siis hunajaista samettia. :P Kiinnitin siihen huomiota lähes heti, kun kuulin sen ensimmäistä kertaa. Onko muille käynyt näin?
Miltä kuulostaa hunajainen sametti? Onko se pehmeä ja matala? Vai pehmeä ja keskikorkea? Tumma ja matala viskibasso?
Kyllä minä kiinnitän huomiota ihmisen puheääneen, olen ihastunutkin. Musiikissakin oleellisempaa on laulajan ääni kuin sanoitukset.