Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä on alkanut saada öisin ihmeellisä ahmimiskohtauksia, syö silloin suunnilleen mitä vaan

Vierailija
07.08.2017 |

Viimeksi kun ei muuta ollut niin oli sulattanut nonparelleja mikrossa ja laittanut sekaan raakoja makaronia ja söi kerran raa'an piirakkataikinan. Helposti menee joskus (pieni) paketillinen näkkileipää/hapankorppua, tai 1,5 litraa maustamatonta jugurttia mitä ennen inhosi yli kaiken. En tajua mitä tämä on? Kun kysyn niin kuulemma nalkutan ja liioittelen. No ok, olen vähän huolissani rahatilanteestakin kun olemme opiskelijoita ja hän vetää kaapit tyhjiksi myös minun ruuistani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se on raskaana.

Vierailija
2/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun ei muuta ollut niin oli sulattanut nonparelleja mikrossa ja laittanut sekaan raakoja makaronia ja söi kerran raa'an piirakkataikinan. Helposti menee joskus (pieni) paketillinen näkkileipää/hapankorppua, tai 1,5 litraa maustamatonta jugurttia mitä ennen inhosi yli kaiken. En tajua mitä tämä on? Kun kysyn niin kuulemma nalkutan ja liioittelen. No ok, olen vähän huolissani rahatilanteestakin kun olemme opiskelijoita ja hän vetää kaapit tyhjiksi myös minun ruuistani.

Hehee pössyttelee..sillä on mässyt))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor lääke aiheuttaa tota.

Vierailija
6/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö se lapsen vanukkaatkin?

Vierailija
7/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö, tai liian huono ravitsemus. Syökö hän riittävästi päiväsaikaan? Määrän lisäksi laatu ratkaisee, monilla lihavillakin on jatkuva nälkä ja tarve syödä koko ajan siksi, koska he ovat huonosti ravittuja ruoan huonon ravintoarvon vuoksi. Elimistö himoitsee vitamiineja, mikä saa syömään pakonomaisesti.

Vierailija
8/8 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheileeko se paljon?

Itsellä joskus sama juttu. Urheilen ja treenaan paljon ja jos käy niin että illallinen ja iltapala jäävät riittämättömiksi, on tilanne juurikin sitten se että yöllä herää ja jääkaapin ovi käy. Mikä tahansa kelpaa.

Ei todellakaan hyvä juttu. Mutta joskus näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän