Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan facebookin kirppareita, ihmeellisiä sääntöjä :D

Vierailija
06.08.2017 |

Miksei voi olla vain tavallista kauppaa ilman että ylläpito ärähtää että pitää laittaa postikulut tietoihin (vaikka et voi olla 100% paljonko postikulut ovat kun et ole postissa käynyt punnitsemassa), vain yksi kuva myynti-ilmoitukseen, jokaisen kuvan alle oma teksti yms.. Järki menee noissa. :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa edes perehtyä niihin.

Heti jos tekee jotain väärin, joutuu Feissarimokiin...

Vierailija
2/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi siksi myynkin vain torissa. Ei ole ketään parempaa ihmistä näyttelevää määräilemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut itse tykkäämään niistä (paitsi Marimekko-kirppiksestä, joka on ihan oma lukunsa).

Minusta on kiva, että on tavara, kuvaus kunnosta ja pyydetty hinta. Sitten jos sanon "ostan", saan sen tuotteen ilman että minulle unohdetaan ilmoittaa että pena myikin sen naapurille viime viikolla. Jos taas myyn kamaa, voin olla suht varma että eka kiinnostunut sen ostaa, eikä minun tarvi huudella kymmenen varailijan perään jotka häipyvät kuin pieru saharaan.

Sinällään ymmärrän esimerkiksi tuonkin että postikulujen on sisällyttävä hintaan. Silloin on selkeä summa mikä maksetaan myyjälle eikä ruveta enää kinaamaan siitä maksoiko teipit 20 senttiä postimaksun päälle ja olisiko ohuemmassa kuoressa säästänyt 40 senttiä postimaksussa. Ne säännöt tekevät homman loppupeleissä mutkattomammaksi.

Vierailija
4/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangashamsterit? :D

Vierailija
6/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään selkeistä säännöistä, kaupat sujuu huomattavasti helpommin. Jos jossain ryhmissä on mielestäni typeriä tai perusteettomia sääntöjä, siirryn niistä pois ja teen kauppani fiksusti toimivissa ryhmissä.

Todella rasittavaa ja vaikeaa on yrittää tehdä kauppaa jättimäiseksi paisuneissa ryhmissä, joissa sääntöjä ei noudateta.

Te jotka ette viitsi lukea tai noudattaa sääntöjä, pysykää vain Torissa ja livekirppiksillä ja antakaa medän muiden tehdä kauppoja sujuvasti ja vaivattomasti.