Kenen pitää huomenna töihin lomien jälkeen?
Kenen muun pitää huomenna mennä töihin loman jälkeen ja millä mielellä olette? Entä meneekö kukaan muu kokonaan uuteen työpaikkaan? Minä menen. En kylläkään omasta tahdostani vaan joudun siirtyä eri työyksikköön. Vähän hirvittää. Tai aika paljonkin. Tiedän osan tulevista työkavereistani ja ainakin he ovat mukavia.
Tavallaan on ihan kivaa, kun arki alkaa, mutta vähän meinaa ahdistaa.
Kommentit (9)
Minulla myös, huomenna klo 6 alkaa tällä kokilla työt kolmen viikon jälkeen.
Haikeaa oli perjantaina ja eilen aamupäivällä. Tänään siltä osin helpompaa :)
Jotenkin minulle näiden pidempien lomien loppuminen on vaikeaa. Olen välillä itkuinenkin 😶
Minulta loppuu loma, mutta vasta keskiviikko on ensimmäinen työpäivä. Tykkään aloittaa ja lopettaa loman keskellä viikkoa.
Fiilikset on hyvät, kiva palata taas arkeen ja säännölliseen elämään :)
Menen vasta tiistaina mutta kyllä nyt jo ahdistaa töihinpaluu. Olen lukenut sähköpostia vähän silloin tällöin jotta edessä ei ole kauheaa sähköpostin läpikäymisurakkaa tai epämiellyttäviä yllätyksiä.
Minuakin vähän hirvittää aamuherätykset. Joka aamu pitää kello 7.00 töihin. Olen lomalla nukkunut joka päivä ainakin yhdeksään. Olen iltaihminen ja tykkään illalla esim. lukea aika myöhään.
Toivottavasti kaikilla on ollut mukava ja rentouttava loma. Minulla on ollut niin rentouttava, etten ole tehnyt yhtään mitään. Pakastin piti sulattaa, mutta en saanut aikaan. No, se homma menee joskus työpäivän jälkeen samalla väsymyksellä!
ap.
Minä vasta aloitan lomani huomenna. Neljän viikon loman jälkeen sitten taas mukava palata rentoutuneena töihin.
Huomenna töihin täälläkin. Eniten vituttaa, kun näin loman loppuessa tajuaa, ettei arkena ehdi paljoa muuta kuin töitä. Ja se, kun pitää herätä aikaisin, niin sellainen jatkuva väsymys vaivaa. Väsymykseen turtuu, mutta lomalla huomaa, miten väsymys vaikuttaa ajatteluun ja käytökseen.
En tykkää, en halua taas herätä aamuyöstä ja joutua syömään hirvittävästi, sillä töissä ei yleensä ennen puoltapäivää syödä. Kiirekin on läsnä, kun lomalla sai olla vaan.