Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni kohta 80v löytänyt uuden naisen. Miten totun ajatukseen? Ahdistaa!

Vierailija
06.08.2017 |

Äitini kuoli viime vuoden lokakuussa ja nyt isäni kertoi tapailevansa jotain naista.
Mua ahdistaa ja jotenkin kuvottaa ajatus siitä. En tiedä naisen ikää enkä muutakaan.
Miten ihmeessä totun ajatukseen?
Joo, kuulostaa typerältä enkä ole 16v (vaan yli 40v)...silti en vaan totu ajatukseen isäni toisen vieraan naisen kanssa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen ettei isäsi tarvitse olla yksin!

Vierailija
2/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ole onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja sano isällesi, jos aikoo naimisiin, että tekee avioehdon. Minkä ikäinen tämä uusi ystävätär on?

Vierailija
4/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua asiassa ahdistaa?

Olisiko äitisi pahoillaan isäsi onnesta? Pelkäätkö onnenonkijaa?

Ehkä kannattaa ensiksi selvittää oman ahdistuksen syy.

Vierailija
5/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen ettei isäsi tarvitse olla yksin!

Toki olen tyytyväinen ettei tarvitse olla yksin, mutta silti päässäni pyörii nuo ajatukset jatkuvasti.

Ap

Vierailija
6/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla onnellinen.No jos nainen on hirmuisesti nuorempi kannattaa toki vahtia vähän ettei kippaa rahaa.

Vierailija
7/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne nyt panee! Sunnuntai panolla ja illalla uudestaan!

Vierailija
8/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se äitisi arvoa pois pyyhi että isäsi kykenee seurustelemaan toisen kanssa.

Vierailija
9/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta ajatella asiaa järkevästi: sinä pääset itse paljon helpommalla, kun isälläsi on muuta seuraa eikä hän turvaa kaikessa sinuun. Ja mitä itse tekisit, jos puolisosi kuolisi? Pitäisikö sinun elää koko loppuelämäsi yksin?

Vierailija
10/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäpolven ihmisillä on jo nuoresta ollut tavallista että jos puoliso menehtyy, pian hankitaan uusi. En näe asiassa mitään ihmeellistä koska monella vanhuksella on "tyttöystävä". Oma mummonikin oli kolmasti naimisissa kun miehet menivät järjestäen kuolemaan kuka sodassa ja kuka missäkin.

Vierailija
11/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele liian tarkkaan.

Äitinikin on löytänyt uuden miehen isäni kuoltua. Ei ole mun asia miettiä.

Vierailija
12/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä Alexander Stubbin isällä ja Pirkko Mannolallakin aikomus mennä naimisiin! Ajatella! Stubbin isäkin taisi olla jo 81-v. Ota nyt se pää pois sieltä, sanonko mä mistä, ja kasva aikuiseksi. Ole tosiaan onnellinen, että isäsi on löytänyt uuden kaverin vielä tuolla iällä, ei tarvitse olla yksin. Ja jos sitä ihmettelet, että jos isäsi löysi sen uuden kaverin noin pian äitisi kuoleman jälkeen, niin isälläsi on perspektiiviä elämään ja tajua siihen, että tämä elämä on (valitettavaa kun se onkin) rajallista ja päättyy aikanaan. Antaa palaa vaan Frank, kaikki on vakuutettu!

Vierailija
13/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäpolven ihmisillä on jo nuoresta ollut tavallista että jos puoliso menehtyy, pian hankitaan uusi. En näe asiassa mitään ihmeellistä koska monella vanhuksella on "tyttöystävä". Oma mummonikin oli kolmasti naimisissa kun miehet menivät järjestäen kuolemaan kuka sodassa ja kuka missäkin.

"järjestäen", sori :)

Vierailija
14/14 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa kuin sinä. Aika vahvoja tunteita siinä kävin läpi. TIlannetta olisi varmasti helpottanut paljon se, jos olisin päässyt tutustumaan siihen naiseen. Mutta hän ei halunnut tavata minua.

Mutta ajan myötä sopeuduin, eikä välit isään missään vaiheessa onneksi katkenneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi