Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä näitä kaiken kieltäjiä (evoluutio, maailman pyöreys jne.) oikein tulee?

Vierailija
06.08.2017 |

Tässä on nyt pskataudissa (paranemassa olen, ei hätää, ei tartu ;) ) tullut luettua huuli pyöreänä näitä juttuja, jossain on ihan lähteet aikuisiin ihmisiin omalla naamalla selittämässä kaiken maailman höpölöpöä, jota eivät vielä muutama vuosi olisi kehdanneet sanoa ääneen missään.

Itse olen nyt tullut siihen tulokseen, että kyse on väärinymmärryksestä tiedon rakenteesta. Nämä heput ovat tosi hämmentyneitä kaikesta tiedosta mitä kulloiseenkin asiaan liittyy, eivätkä pysty ymmärtämään kokonaisuuksia. He myös luulevat, että kaikkien tiedon taso, on sama kuin heidän itsensä.

Tuollaisesta lähtökohdasta on melkein sitten jopa järkevää alkaa kyseenalaistamaan asioita. Koska heidän tietotason perusteella esimerkiksi evoluutio on ihan mahdoton. Omalla tiedon tasolla sellaisen kiinalaisen jättisillan pystyssä pysyminen on mahdotonta, mutta jotenkin mä kuitenkin pystyn luottamaan, että ne tyypit tietää siitä enemmän kuin minä. Kaikki teoriat, mittaukset, laskelmat... Ihan tuntemattomia. Siinä se silta vaan on, kuitenkin.

Ja on jotenkin tosi söpöä, että maapallon kuvantamista pidetään niin pienen piirin illuminatin puuhana, että NASA voi kontrolloida sitä, mitä kuvaa sieltä tulee. Kun avaruudessa on romua ja satelliittia ties miltä maalta ja taholta enemmän kuin laskea pystyy, jopa Suomella on 2 ekaa satellliittia saatu taivaalle tän kesän aikana. Luullaan, että se on jotenkin niin vaikeaa ja utopistista, että pystyttäisiin ylläpitämään jotain salaliittoa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan olemassaolosta ei yksinkertaisesti ole löydetty yhtään tippaa todistusaineistoa, eli mikään ei tue teoriaa jumalan olemassaolosta sen enempää kuin joulupukinkaan olemassaolosta.

Oletko myös sitä mieltä, että rannalta löytyvä hiekkalinna ei todista mitään rakentajasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla