Onko tuo Krisse Salminen jonkun mielestä hauska?
Saatika Niina Lahtinen tai Riku Nieminen? Huonolla tolalla on suomalainen "viihde".
Kommentit (26)
Tykkään Krissestä! (Inhoan veljeään Eppua...)
Minusta on, sori.
Tykkään sen "hassusta puhetyylistä". Eihän se tietenkään joka sanalla naurata, kuten ei kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on, sori.
Tykkään sen "hassusta puhetyylistä". Eihän se tietenkään joka sanalla naurata, kuten ei kukaan muukaan.
Kun se ei ole hassua. Yritys on niin kova, että oikeesti vituttaa koko nariseva akka.
Minusta myös Niina Lahtinen on hauska, se koko olemus.
Riku Nieminen ei ole minusta kovinkaan huvittava, mutta muuten mukavan oloinen. Minusta miehille annetaan epähauskuus tai tylsyys paremmin anteeksi kuin naisille. Naiskoomikoissa pitää todella olla sitä jotain, jotta he pääsevät minnekään, mutta siltikään he eivät kaikkien silmissä ole hauskoja.
Siinä Hyvät ja huonot -ohjelmassa se Mikko Kuustonen on mielestäni tylsä. Jos hän olisi nainen, niin ihmettelisin mitä tekee sarjassa.
nro 4
*Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on, sori.
Kun se ei ole hassua. Yritys on niin kova, että oikeesti vituttaa koko nariseva akka.
Minusta se on hassua, vaikka se ei olekaan hassua. Mitäs nyt tehdään? :D
Krissellä on jotain hyviä juttuja. Ei ole tasaisen hauska. Aikoinaan hänen prinsessa aktinsa ei uponnut, mutta nykyään vanhan akan suusta sehän toisinaan jopa toimii.
Ihan samaa kastia kuin vaikkapa Sami Hedberg, suhteilla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on, sori.
Ei tehdä mitään. Sinä katselet edelleen tyhmää akkaa ja minä en.
En ole koskaan nähnyt Krissen puhuvan normaalisti, olen ihmetellyt onko hän siviilissäkin samanlainen narisija.
Kaukana hauskasta, suhdepelillä pysyy esillä.
Myötähäpeä oli jokseenkin suuri, kun olivat ne Lahden MM-kisojen avajaiset, ja tämä Salminen. Voi huoh!
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä oli jokseenkin suuri, kun olivat ne Lahden MM-kisojen avajaiset, ja tämä Salminen. Voi huoh!
Puhumattakaan Suomen euroviisujen takahuoneesta. BBC:n lähetyksessäkin juontaja tokaisi kuivakkaan sarkastisesti, että haluaa tietää heti kenen idea tämä oli, kuka antoi tuolle naiselle tämän pestin, tai jotenkin tuohon tyyliin.
Onko Mikko Kuustosessa jotain hauskaa? Muuta kuin se, ettei kukaan tiedä yhtään sen biisiä?
Kaikissa ohjelmissa missä on mukana Kuustonen vain sanoo jotain mukahauskaa ja hekottelee itse päälle.
Suhteilla edetään. Äsken tuli telkasta yli 20 vuotta vanha Vintiöt ja ainoa hauska oli Kari Hietalahti, muut kuuluisien isien lahjattomia poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on, sori.
Ei tehdä mitään. Sinä katselet edelleen tyhmää akkaa ja minä en.
Minusta hän ei ole tyhmä.
Pidän häntä hassuna ja fiksuna, vaikka sinä tietysti tiedät paremmin...
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt Krissen puhuvan normaalisti, olen ihmetellyt onko hän siviilissäkin samanlainen narisija.
Vetää aina sitä rooliaan. Miksi ihmeessä? Ei pysty antamaan edes haastattelua omana itsenään.
Krisse on, nuo muut ei.