Loma loppuu ja huomenna töihin... Hyissaatana
Inhoan työtäni ja inhoan epäreilua mukahauskaa pomoani. Uutta työpaikkaa jo vuoden päivät hakeneena toivon että kohta tärppää.
Luoja miten ahdistaa tämä loman loppu.
Kommentit (10)
Kukaan ei pakota sinua työhösi. Senkun eroat, niin ei tarvitse valittaa. Työsi kelpaa varmasti jollekulle toiselle.
Ja täällä myös loma loppuu. Verenpaine tainnut nousta jo nyt pilviin. En vain osaa iloita siitä, että mulla kuitenkin on vakituinen työ, josta saan rahaa. Kun ei työnteko nappaa niin ei. Pomo ahdisteli jo koko viime viikon sähköpostilla, mutta en vastannut hänelle.
Minulla on (toivottavasti) ikuinen loma. Rakastan niin tätä työttömän arkeani, joka tuntuu juhlalta. Elekää kilahtako; en nosta mitään tukia. En ole edes hakenut työttömyyskorvausta 😊
No voivoivoi hellanlettas kun se 6 viikon loma sinulla nyt LOPULTAKIN päättyy! Mutta ei hätää lomarahat odottavat tilillä ja varmaan on tulossa pitkiä saikkuja ja muita.
JOTKA KAIKKI MAKSETAAN JOKO VERORAHOISTA TAI TUOTTEIDEN HINNOISSA!!
Ai. Mulla oli tässä viikon loma, huomenna alkaa työt uudessa työpaikassa. Rakastin aiempaa työpaikkaani, tämä uusi on todennäköisesti yhtä huippu paikka.
Tsemppiä sulle!
Jos yhtään lohduttaa niin täällä sama tilanne.