Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin pidempiaikaisia sääennusteita ja kyllä helteet tältä kesältä on ohitse Suomessa.

Vierailija
06.08.2017 |

Kesä 2018 here we come!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä kattelit?

Vierailija
2/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavaa kun fiilis on tällä hetkellä, että kesä ei ole edes vielä alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Juuri täällä riemuitsen sateen ropinaa kuunnellessa, kun asuntoni lämpötila laski tänään ensimmäistä kertaa kuukauteen alle 25 asteen. Nyt saa taas nukuttua.

Vierailija
4/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä helteet? :'D

Vierailija
5/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa eipä tääl Turun seudulla ainakaan ole ollut yhtäkään hellepäivää koko kesänä.

Vierailija
6/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei ollut koko kesänä yhtä ainutta hellepäivää, mikä on poikkeuksellista. 

Nyt on jo hyvin syksyinen tuntu, viileä tuuli ja syksyn tuoksu. 

Vierailija
7/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Kuopiossa.

Vierailija
8/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut säiden puolesta hyvä kesä täällä Keski-Suomessa. Sopivasti aurinkoa ja välillä luonnon kaipaamaa sadetta. Paahtavaa hellettäkin jokunen päivä, vaikkei sen väliä.  Elokuussa toivoisin olevan sen verran sateetontakin, että olisi hyvä marjastaa ja sienestää. Kiitos hyvästä kesästä!

Vierailija
9/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on muutakin kun helle tai sade. Ensi viikolle esim luvattu joka pv pks aurinkoa ja 22-24 astetta. Hyvin tarkenee topissa ja shotrtseissa.

Vierailija
10/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Kuopiossa.

Höpö. Asun Kuopiossa ja mielestäni on ollut mahtava kesä. Aurinkoa, lämmintä ja sopivasti sadepäiviäkin. Ei niitä tappavia hellekausia.

Vierailija
11/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on muutakin kun helle tai sade. Ensi viikolle esim luvattu joka pv pks aurinkoa ja 22-24 astetta. Hyvin tarkenee topissa ja shotrtseissa.

Aivan. Ihan hyvä kesä ja onneksi joku, joka ei valita. Myös minä olen tähän kesään hyvin tyytyväinen.

Vierailija
12/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä helteet? :'D

Ne reilut kymmenen, jotka ovat olleet (eri paikoissa kylläkin).

Vierailija
13/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut säiden puolesta hyvä kesä täällä Keski-Suomessa. Sopivasti aurinkoa ja välillä luonnon kaipaamaa sadetta. Paahtavaa hellettäkin jokunen päivä, vaikkei sen väliä.  Elokuussa toivoisin olevan sen verran sateetontakin, että olisi hyvä marjastaa ja sienestää. Kiitos hyvästä kesästä!

On kyllä tosiaan ollut ihan lämpöistä päiviä, vaikka ihan hellerajat eivät rikkoutuneetkaan.

Vierailija
14/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet ohi? On joo kun ei niitä koskaan tullutkaan :D yksi hellepäivä oli, toukokuussa. Mutta en mitään Luciferia tänne kaipaakaan. Nyt harmittaa kun sataa vähän väliä. Haluaisin mettään lähteä. Kai se on vaan lähdettävä tai muuten jumiutuu kotiin.

Vierailija
15/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään hellepäivää ja järvivesien lämpötila koko kesän alle 20 astetta. Itse kaipaisin lämpimämpiä vesiä, jotta uimisesta voisi nauttia. Hellepäivinä voisi ajatella menevänsä järveen virkistäytymään, mutta kun rannallakin on vain viileää ja tuulista ei vesi todellakaan houkuta. 

Vierailija
16/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tosi pettyneitä, kun eivät ole päässeet uimaan. No, kerran oltiin uimastadikalla kunnolla uimassa ja pari kertaa lähirannalla polviin asti kahlaamassa. Itse uskalsin kerran mennä saunasta veteen, mutta oli perhanan kylmää.

Aivan perse kesä. Olen ulkoilmaihminen, joka haluaisi oleilla pihalla lämpimässä. Juoda aamukahvit auringossa, pyöräillä rannalle, käydä saaristoretkillä ilman tuulipukuja ja pipoa, grillata sortsit jalassa...

Pipo päässä ja goretexit jalassa saa nimittäin ulkoilla koko loppuvuoden. Edes muutama viikko kevyempää varustusta olisi ihan kiva.

Vierailija
17/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset tosi pettyneitä, kun eivät ole päässeet uimaan. No, kerran oltiin uimastadikalla kunnolla uimassa ja pari kertaa lähirannalla polviin asti kahlaamassa. Itse uskalsin kerran mennä saunasta veteen, mutta oli perhanan kylmää.

Aivan perse kesä. Olen ulkoilmaihminen, joka haluaisi oleilla pihalla lämpimässä. Juoda aamukahvit auringossa, pyöräillä rannalle, käydä saaristoretkillä ilman tuulipukuja ja pipoa, grillata sortsit jalassa...

Pipo päässä ja goretexit jalassa saa nimittäin ulkoilla koko loppuvuoden. Edes muutama viikko kevyempää varustusta olisi ihan kiva.

On aika huono yhdistelmä, jos on sekä ulkoilmaihminen että vilukissa.

Vierailija
18/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nauttinut uimisesta pääkaupunkiseudulla ja etenkin silloin kun on vähän ees aurinko paistanut. Ja vielä katsoin että hyviä uintipäiviä on tiedossa elokuussakin.  16-18 asteinen vesi on juuri sopivaa  puolen tunnin uintireissuun.

Vierailija
19/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Vierailija
20/45 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpäin oot :( Me olimme saaristossa juhannuksen ja silloin aattona oli melkein helle. Kävimme myös meressä uimassa ja tarkeni sinä päivänä uida ihan pitkäänkin. Sitten seuraavana päivänä myrskysi, niin vesi oli kyllä melko viileää.

Keski- Suomessa on myös olleet ihan ok vedet uida, eivät lämpöiset, mutta uimakelpoiset kuitekin.

Helsingissä taas vissiin on ollut melko kurjat ilmat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä