Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten taltuttaa ihastus?

Vierailija
06.08.2017 |

Olen ihastunut ihmiseen, jonka kanssa tiedän, että meistä ei tulisi mitään kestävää. Tunteita on vaan niin vaikeaa katkaista ja mietinkin kokoajan, että miten ihmeessä voisin vain unohtaa hänet? Vinkkejä, kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keskittää energiaa ja ajatuksia mahdollisimman paljon muihin asioihin

Vierailija
2/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Huomion keskittäminen muuhun auttaa vain hetkellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion elää nämä tunteet läpi enkä edes yritä taltuttaa niitä. Hän on ihanin ja kiltein mies, johon olen koskaan ollut ihastunut. Vaikkemme voi olla yhdessä voin hänestä välittää ja kaivata. Arki on helpompaa kun hän on jossakin olemassa, saan voimaa ajattelemalla häntä.

Vierailija
4/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on surullisen monta. Voit kokeilla alkaa järjestelmällisesti ignooraamaan tyyppiä, jolloin tunteet voivat talttua sitäkin myöten, että toinen alkaa peilaamaan omaa käytöstäsi (jos molemminpuolista siis). 

Vierailija
5/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi saman asian kanssa kamppaileva. Voit ummistaa silmäsi asioilta joita et halua nähdä, mutta et voi sulkea sydäntäsi tunteilta joita et haluaisi tuntea.

Yritetään kestää!

Vierailija
6/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ihastus, jonka viimeksi näin livenä 1,5 vuotta sitten. Ja edelleen ainut johon ihastunut siitä lähtien kun ensikertaa hänet kohtasin n. 2 vuotta sitten.

Hän oli aika erilainen kuin minä, joten kesti aika kauan tutustua. Olimme jo hyviä tuttavia, mutta hän joutui pois kuvioista melko yllätten. En ehtinyt reagoida ja kun huomasin, että hän on siirtynyt toiselle puolen Suomea. Ajattelin silloin, että antaa olla. Ajattelin ihastuksen menevän ohi. No vieläkin olen ihastunut ja maksaisin silmiä räpäyttämättä 1 000 €, että saisin vielä kerran halata häntä. Olen kuitenkin päättänyt, etten sekaudu enää sillä hänellä on nyttemmin toinen

Vierailija
7/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun hän vaihtoi työpaikkaa. Mutta kyllä vieläkin häntä silloin tällöin mietin ja sydän lyö kyllä muutaman extralyönnin jos hänen nimensä tulee jossain vanhassa työjutussa esiin.

Vierailija
8/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurisumuttimella tai sähkölamauttimella

Vierailija
9/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion elää nämä tunteet läpi enkä edes yritä taltuttaa niitä. Hän on ihanin ja kiltein mies, johon olen koskaan ollut ihastunut. Vaikkemme voi olla yhdessä voin hänestä välittää ja kaivata. Arki on helpompaa kun hän on jossakin olemassa, saan voimaa ajattelemalla häntä.

Aivat samat ajatukset erään naisen kohdalla. Arkea jaksaa paremmin rakastuneena. Haluan rakastaa ja kaivata häntä vaikka sydän särkyisikin.

Vierailija
10/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne hyvät miehet ovat aina varattuja???

Ei ole oikein viedä toisen omaa... Huoh...

Vierailija
11/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittämällä energian ja ajatukset kaikkeen muuhun. Jos olet itse varattu, tekemällä oman kumppanin kanssa kaikkea kivaa. Itse pääsin omasta ihastuksestani eroon sillä, että ihastus osoitti selvästi, ettei ole kiinnostunut minusta. Kun toinen oli kuukausien ajan ollut vuorotellen tyly ja välinpitämätön, uskoin, että parempi antaa olla. Siitäkin huolimatta, että mies viestitti aluksi ihan päinvastaista. Omanarvontuntoni oli lopulta vahvempi kuin ihastumisen tunne.

Vierailija
12/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivat samat ajatukset erään naisen kohdalla. Arkea jaksaa paremmin rakastuneena. Haluan rakastaa ja kaivata häntä vaikka sydän särkyisikin.

Täysin samat ajatukset erään miehen kohdalla. Huoh..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä