Lääkäriä, fysioterapeuttia tai shamaania paikalla?
Mikä ihme mun selässäni on? 3 viikkoa ollut kihelmöivä ja kiristävä tunne vasemman lapaluun ja selkärangan välissä. Lääkäriin vai odottelenko vielä?
Kommentit (6)
Olen venytellyt ja liikkunut normaalisti.Tehnyt töitä ja joogannut. Tuo vaiva ilmaantui itsestään, en ole lyönyt sitä tai nostanut mitään raskasta. Varsinaista särkyä siinä ei ole mutta vmäinen tunne, kuin muurahaisia kipittäisi pitkin lapaa.
Ap
tohtori jolonen kirjoitti:
SInuna minä voimistelisin j a käyttäisin enemmän aikaa ulkona metsässä kuin täällä tietokoneella istumalla. tiesithän että selkärangan vierestä kulkee yli 30 hermoa kylkikaariin ja ei tarvii kuin pari narua olla jumissa niin jo on vittumaista olo
suorita manuaalista venyttely' ja jos se ei auta suosittelen kalevalaista kansanparannusta
viestistäsi ei käy ilmi millä paikkakunnalla asut niin en osaa neuvoa enempää sinua
Ajatus koneelliseeta venyttelystä onkin aika pelottava
Vierailija kirjoitti:
tohtori jolonen kirjoitti:
SInuna minä voimistelisin j a käyttäisin enemmän aikaa ulkona metsässä kuin täällä tietokoneella istumalla. tiesithän että selkärangan vierestä kulkee yli 30 hermoa kylkikaariin ja ei tarvii kuin pari narua olla jumissa niin jo on vittumaista olo
suorita manuaalista venyttely' ja jos se ei auta suosittelen kalevalaista kansanparannusta
viestistäsi ei käy ilmi millä paikkakunnalla asut niin en osaa neuvoa enempää sinua
Ajatus koneelliseeta venyttelystä onkin aika pelottava
James Bondillekin meinasi käydä hullusti sellaisessa koneessa. Taisi venyä ihan tuuman lisää pituutta.