Toimiiko Tinder miehillä?
Miten noita matcheja (vai miksi niitä sanotaan) tulee?
Kommentit (34)
Toimii se. Viimeksi viime viikolla kävin ensitreffeillä viehättävän naikkosen kanssa.
Tinder sopii minulle kun en välitä baareissa notkua.
Useiden miesten valitus tulee siitä kun ei osata tehdä profiileja. Sanoisin, että yli puolet miesten profiileista on sellaisia mitkä kaikki naiset pyyhkäisee ohi. Naiset ei jakele tykkäyksiään mitenkään tasapuolisesti kaikille miehille. Eikä tarvitsekkaan.
Ihan turha tavismiehelle. Vähän tulee mätsejä ja naiset ei tee mitään aloitteita, vaan miehenä saa viedä ja ohjata keskustelua. Teinivertaus oli osuva kuvaus asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha tavismiehelle. Vähän tulee mätsejä ja naiset ei tee mitään aloitteita, vaan miehenä saa viedä ja ohjata keskustelua. Teinivertaus oli osuva kuvaus asiasta.
Yhden tämmöisen kanssa kävin kahvilla, oli jo 35v mutta viestittely oli tosiaan aika kauheaa, kuten kuvailtu. Livenä oli kuitenkin todella mukava, panosti keskusteluun ja yritti tehdä oloni mukavaksi, rennoksi. En tiedä oliko poikkeus, muille yksi-kaksi tavuisille viestittelijöille en ole antanut mahdollisuutta.
Minä olen vanha ja hampaaton, mutta hyvin toimii tinderi. Rietasta seksiä saan niin paljon kuin haluan ja jaksan ja jopa alle kolmekymppisiltä miehiltä. Parisuhdetta en enää haekaan. Joten kyllä mies löytää tinderistä yhtä ja toista hauskaa, jos ei ole turhan kranttu ja kelpuuttaa tällaisen vanhan mummelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siellä valenimellä ja selaan tarjontaa. Tosi paljon korkeasti koulutettuja, maailmanmatkaajanaisia. Tosi harva kiinnostaa. En lähtisi niiden kanssa kyllä treffeille. Haluaisin jonkun vähään tyytyväisen kotona viihtyvän duunarinaisen, enkä mitään ylisosiaalista jatkuvasti reissaavaa eliitti prinsessaa.
Tämä. Itse olen korkeakoulutettu mies, mutta haluan käytännönläheisen tavalliseen arkeen tyytyvän naisen. Minäkään en halua mitään henkistä valaistumista etsivää akateemista matkaajaprinsessaa enkä toisaalta liikuntanarkkariakaan. Vähän on sopivia profiileja.
Teknisesti pikkukaupungista tradenomiksi valmistunut ja esim.erikoislääkäri ovat molemmat korkeakoulutettuja, mutta maailmat ainakin vähän erilaiset.
Mummeli 72 kirjoitti:
Minä olen vanha ja hampaaton, mutta hyvin toimii tinderi. Rietasta seksiä saan niin paljon kuin haluan ja jaksan ja jopa alle kolmekymppisiltä miehiltä. Parisuhdetta en enää haekaan. Joten kyllä mies löytää tinderistä yhtä ja toista hauskaa, jos ei ole turhan kranttu ja kelpuuttaa tällaisen vanhan mummelinkin.
Näin se on, tinder toimii miehelläkin, jos ei ole turhan valikoiva. Nainen saa olla valikoivakin.
Mummeli 72 kirjoitti:
Tuo hampaattomuus saattaa olla joissain tilanteissa iso plussatekijä.
Mummeli 72 kirjoitti:
Tämä esimerkki enemmänkin vahvistaa käsitystäni, että naisilla on tinderissä enemmän mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieheltä vaaditaan että voi menestyä Tinderissä?
Ulkonäköä ja kirjoitustaitoa.
Astronautin, kirurgin ja esim. arkkitehdin ammateista on kanssa hyötyä ja mukava lisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itselläni toimi hyvin. Useammilla treffeillä tuli käytyä, seksiä tuli saatua ettei puutteessa tarvinnut elää ja lopulta löytyi tuo tyttöystäväkin sitten. Pienemmässä kaupungissa varmaan vaikeampaa.
Mitä tarkoitat pienemmällä kaupungilla?
Helsinki on normaalikokoinen pikkukaupunki ja kaikki muut Suomen "kaupungit" on niitä pienempiä.
Toimii mainiosti jos satut olemaan poikkeuksellisen rikas/komea/kuuluisa. Tavismiesten kannattaa kokeilla onneaan muilla tavoilla.
Hyvillä kuvalla ja tekstillä tavismieskin saa mukavasti mätsejä. Suuri osa profiileista on ihan hirveitä.
En tiedä millaista on nuorille, mutta keski-ikäisenä tulee enemmän mätsejä kuin millä teen mitään. En kuitenkaan jaksa tavata kuin yhden tai pari naista kuukaudessa. Enkä siis ole mikään komea naisten naurattaja, kasvoni arioisin ehkä kutoseksi tai seiskaksi, asteikolla 0-10. Hyvin tehty profiili vaan, ja sen ikäinen että valtasuhteet, eli kysyntä on vähän tasoittunut. Nuorillahan se on täysin naisten markkinat.
Mutta, eihän mätsini ole niitä 25-30v fitness typyköitä, että jos olisi tosi ronkeli niin jäisi ilman.