Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

limatulpan irtoaminen

02.04.2006 |

Kauanko teillä kestänyt limatulpan tuleminen, vai tuliko yhtenä klönttinä ja kauan sitten mennyt kunnes itse synnytystapahtuma alkanut?Lapsiveden meno/supistelut? Mulla viime yönä tuli eka pieni rusehtava limaklöntti ja nyt aamupäivän aikaan tullut pariin kertaan lisää, vähän aina kerrallaan.Yöllä hetken supisteli, nyt ei enää. Tietty jokaisella yksilöllistä, mutta kiva ois lukea toisten kokemuksia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekasta merkistä limatulppaa syntymään kesti aikaa melkein 2 vuorokautta.

Eli eka aamulla oli pientä veristä limasta vuotoa pöksyissä ja sitten päivän mittaan tuli harjoitussupistuksia (kipeenpiä kuin mahan kovettuminen mutta vielä ihan siedettäviä, tuntui lähinnä selässä) 10-30 min välein, kunnes loppuivat päiväunien jälkeen.

Seuraavana päivänä tuli limasta vuotoa koko päivän aamusta asti ja yksi kunnon iso klöntti. Puolenpäiän jälkeen alkoi samanlaiset supistukset kuin edellisenäpäivänä, nyt välillä 10-15 min. Vähän ennen puolta yötä alkoi lapsivettä tihkumaan (lähettiin sairaalaan näytille). Sairaalassa sain peräruiskeen mikä ilmeisesti laukas kunnon supistukset (tosi kipeät ja minuutin - parin välein) ja eimennyt kahtakaan tuntia kun sain alkaa ponnistamaan.

Vierailija
2/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa kiinnostaa nämä limatulppajutut=) yäk!!

Kyselinkin jo tuolla dodottajien puolella eilen. mutta siis limatulppa irtosi eilen (la), tai luulen sen ainakin olevan limatulppa. Sen jälkeen välillä tullut limaista vuotoa ja viime yönä tuli ekaa kertaa kipetä suppareita (mua on kyllä viimeiset 5vk supistellut enemmän ja vähemmän, mutta viime yönä tuntui sellaisia tosi kipeitä " repäisyjä" mahassa n.10-30min välein, niitä tuli ehkä 5-7. mutta aamua kohti ne loppui ja nyt ei taas ole tullu kuin niitä kivuttomia supistuksia. Voiko tässä tosiaan olla lähtö lähellä????

viikkoja vasta 35+3....joten toivottavasti ei vielä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannessa rv 38 ja laps syntyi rv40

Vierailija
4/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla limatulppa tuli isona " ryöppynä" niin, että luulinkin sitä lapsivedeksi. Tätä ennen ei siis supistellut, mutta pikkuhiljaa alkoi supiostella. Synnärillä kuitenkin huomattiin, että kalvot olivat ehjät ja onneksi eivät passittaneet meitä kotiin, sillä supistukset vain voimistuivat ja yht' äkkiä olin avautunut 7cm 1 tunnissa. Ja lopulta kalvot jouduttiin puhkaisemaan ja sitten tyttö jo syntyikin. Olin kyllä ihan ihmeissäni, kun olin kuullut, että limatulpasta voi kestää parikin viikkoa synnytykseen.

Vierailija
5/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa irtosi vessareissulla, siitä puolen tunnin päästä alkoi lapsivesi lorista ja siitä 4 tunnin paastä oli muksu maailmassa. Eli kokonaisuudessaan keskti 4,5tuntia :)

Vierailija
6/6 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta lapsivesien mukana kun kalvot puhkaistiin. En ainakaan huomannut sitä missään vaiheessa aiemmin. Nytkään ei ole näkynyt, että onkohan taas sama homma, tai sitten ei...

-pippurimix 38+5