Ketä äänestäisit presidentinvaaleissa, jos vaalit olisivat nyt?
Kaikki puolueet mukana Väyrystä ja Soinin porukoita myöten
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Merjalle menee minun ääneni ekalla kierroksella. Jos ei tokalla kierroksella ole Merja, joku demarinaisista, tai Haaviston Pekka, niin toinen kierros jää minun osaltani väliin. On täysin mahdoton ajatus, että minä rasvanahkaduunari voisin milloinkaan missään tilanteessa äänestää yhtäkään oikeiston ehdokasta. Haavistokin menee rimaa hipoen. Jos olisi ihan pakko (tai kirveellä päähän) jotakin porvariehdokasta äänestää, niin se olisi Paavo Väyrynen. En minä jalasmökki-Paavostakaan perusta, mutta hän sentään vastustaa Natoa ja kannattaa hyviä idänsuhteita, eli vanhaa kunnon Kekkoslaista hyväksi havaittua politiikkaa, jossa ei ärsytetä suurta naapuria, vaan pidetään välit kunnossa ja sitä kautta myös idänkauppa vilkkaana.
M48
Etpä taida olla mies jos haluat äänestää feministin presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tytti populisti tuppuraista.
Ei edes pyri ehdolle.
kummallakin kierroksella äänestän väyrystä.
Vierailija kirjoitti:
Haavistoa äänestäisin muuten, mutta maahanmuuttokysymysten takia on tärkeää, että presidentti tiedostaa maahanmuuton riskit ja Niinistö tuntuu niin tekevän.
Viesti yllä.
Vierailija kirjoitti:
kummallakin kierroksella äänestän väyrystä.
Kuulostaa mahdottomalta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merjalle menee minun ääneni ekalla kierroksella. Jos ei tokalla kierroksella ole Merja, joku demarinaisista, tai Haaviston Pekka, niin toinen kierros jää minun osaltani väliin. On täysin mahdoton ajatus, että minä rasvanahkaduunari voisin milloinkaan missään tilanteessa äänestää yhtäkään oikeiston ehdokasta. Haavistokin menee rimaa hipoen. Jos olisi ihan pakko (tai kirveellä päähän) jotakin porvariehdokasta äänestää, niin se olisi Paavo Väyrynen. En minä jalasmökki-Paavostakaan perusta, mutta hän sentään vastustaa Natoa ja kannattaa hyviä idänsuhteita, eli vanhaa kunnon Kekkoslaista hyväksi havaittua politiikkaa, jossa ei ärsytetä suurta naapuria, vaan pidetään välit kunnossa ja sitä kautta myös idänkauppa vilkkaana.
M48
Etpä taida olla mies jos haluat äänestää feministin presidentiksi.
Kyllä mulla munat on ja karvanen perse ja melko vahvaa sänkee pukkaa leukaankin. Miksi minä en kannattaisi miehenä sukupuolten välistä tasa-arvoa, kannatanhan minä tasa-arvoa muutenkin?
Sitäpaitsi Merjassa on enemmän munaa, kuin yhdessäkään kisaan ilmoittautuneessa miesehdokkaassa. Hän kannattaa/vastustaa samoja asioita kuin minäkin, eli on itselleni se sopivin ehdokas.
Olen siis punaista lihaa syövä rasvanahkaduunari ja koko ikäni olen äänestänyt SKDL-Vasemmistoliittoa. Vain toisella kierroksella presidentin vaaleissa olen olosuhteiden pakosta äänestänyt demareita, en koskaan muulloin.
Vierailija kirjoitti:
suomessa on ollut jo naispuolinen presidentti. nyt olisi toisen vähemmistön vuoro päästä vallankahvaan. haavisto on ainut homoehdokas, joten aion häntä äänestää. toivottavasti muitten vähemmistöjen edustajia ei ilmoittaunnu mukaan, niin ei tarvitse pohtia että ketä äänestää.
Suomessa on enemmistö naisia, joten sotkeuduit jalkoihisi heti lähdössä. Niinpä olet tyypillinen Haavisto-fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti populisti tuppuraista.
Ei edes pyri ehdolle.
Se nyt olisi vielä puuttunutkin, tuula seksisääri haatainen on hot.
Sauli Niinistö, hoitanut hommansa hyvin.
Niko kirjoitti:
Sauli Niinistö, hoitanut hommansa hyvin.
Musta Sauli on vähän menneeseen jumittunut nynny. En oikein ymmärrä, miten kaikki ovat niin faneja. Ei tee oikein mitään.
Vaikka äänestin kaksissa edellisissä vaaleissa Lauraa, pressanvaaleissa äänestän Saulia, koska hän on hoitanut hommansa riittävän hyvin. Vakaus jatkukoon.
Ensin pitäisi tietää, ketkä ovat vaihtoehdot. Sitten voisi pohtia valintaansa.
Lauraa tai Paavoa. Sauli ja muut ovat EU eliitin lemmikkejä jotka eivät välitä suomen ja muiden maiden tilanteesta pätkääkään.
M48