Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi lähti onneksi kaverilleen

Vierailija
05.08.2017 |

Saa mies tehdä paperitöitä. Silloin pitää olla aivan hiljaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö vapaaehtoisesti?

Minä aina pakotan kakarat naapuriin kun mies tekee paperitöitä. Itse menen silloin vaatehuoneeseen piiloon. Enkä tule ulos ennenkuin mies antaa luvan. Minulla on siellä potta johon voin pissata ja kakkia. Joskus olen ollut siellä vuorokauden. Silloin oli miehen firmassa verotarkastus tulossa.

Vierailija
2/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen asia olisi helppo jos olisi työhuone mutta kun olkkarion sekä olkkari, makuuhuone että työhuone niin tilanne on hankala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu kärsi tällaisesta?

Vierailija
4/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö ne paperityötkin tekee?

Vierailija
5/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskö ne paperityötkin tekee?

Osan tekee. Haluaa tehdä itse.

Vierailija
6/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä sä ammattivalittaja olet ainoa. Tai no, välillisesti tietysti kärsii koko palsta, kun sä niin tarkasti raportoit tänne kaikki kärsimyksesi.  :)

Vierailija
7/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä sä ammattivalittaja olet ainoa. Tai no, välillisesti tietysti kärsii koko palsta, kun sä niin tarkasti raportoit tänne kaikki kärsimyksesi.  :)

Eli Suomessa ei kukaan muu asu liian ahtaasti,?

Vierailija
8/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun hoitaa nuo hommat netin kautta tai vielä viisaammin delekoi ne muille. Ainoa paperihomma mulla on vessassa kaakin jälkeen. 

Vierailija
9/9 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö vapaaehtoisesti?

Minä aina pakotan kakarat naapuriin kun mies tekee paperitöitä. Itse menen silloin vaatehuoneeseen piiloon. Enkä tule ulos ennenkuin mies antaa luvan. Minulla on siellä potta johon voin pissata ja kakkia. Joskus olen ollut siellä vuorokauden. Silloin oli miehen firmassa verotarkastus tulossa.

Meillä samanlaista. Paitsi että mies teki kellariin äänieristetty huoneen johon voin mennä istumaan kun hän tekee töitä. Yleensä istun siellä koko viikonlopun kunnes mies maanantaiaamuna avaa lukon. Joskus siellä menee silleen sekaisin että olen haistavinani lakanoista vieraan hakuveden ja olen jopa kuvitellut että olisin ostanut enemmän ruokaa kaappiin. Mies aina vakuuttelee että se kellarin ilma vaan vähän sekoittaa minua.

Hänelle on tärkeää tehdä ne paperityöt aina viikonloppuisin. Hän on ihana ja ahkera mies.