Meidän piti mennä poimimaan marjoja
Mies lähti edeltä koska halusi käydä eräässä paikassa, ja minä lähdin lasten kanssa kippojen ja sadevarusteiden kanssa perässä toisella autolla. Marjatila, jolle olimme miehen ehdotuksesta menossa on tila, jossa en ole koskaan käynyt. Niin kun saavun paikkaan, jonne mies meni edeltä, ja soitan hänelle, että voit tulla parkkipaikalle päin, olemme täällä, niin mies sanoo olevansa niin että ensin ymmärsin, että jossain matkan varrella, suunnassa, josta tulimme, missä hän ehkä ajatteli vaihtaa yhteen autoon. Olin ihan että mitä, miksi sä nyt siellä oot?! Että miksi et kertonut meille, olemme ajaneet ohi!
Sitten selvisikin, että ei hän ole sielläkään, eikä siis odota meitä paikassa, johon minä ajoin, vaan on edempänä sen marjapaikan suunnassa, vaikken minä tiedä yhtään, miten sinne ajetaan, eikä navigaattoria ole!
Että mun pitäisi sitten sen takia lähteä ajamaan sokkona kohti marjatilaa, koska herra ei vaivaudu kommunikoimaan kanssani. Sanoin, että en varmana lähde sinne eksymään. Entä jos mulla ois ollut akku lähes tyhjä? Miten mä siinä tapauksessakin oisin navigoinut jos eksyn kolme - viisi kertaa mennessäni herran perässä? Miten olisin stressittömästi ajellut vaan?
Kommentit (5)
Mieli pahoittui nyt todella tuosta, miksi jättää toinen tulemaan perässä stressissä, että milloin eksyy? En vaan ymmärrä.
Mies olisi kuulemma myöhemmin soittanut, että tule tänne suoraan menemättä sen paikan kautta, jossa hän ensin oli. Voi ollakin, että olisi, mutta olin jo myöhässä, niin aika outoa, ettei oleta mun ehkä ehtivän sillä välin sinne missä hän ensin oli.
Ja siis kyse ei ollut kuulemma siitä, että miestä olisi kiukuttanut mun myöhässäolo, joskin silti tuo olisi aika pasiivisaggressiivinen tapa hoitaa sitä kiukkua, mutta se ei olisikaan miehen tapaista.
Alistavat aikuiset toimii suhteissaan toisiin noin. Vahingossakin niin voi tietty toimia.
En kyllä tajunnut yhtään tuosta sepustuksesta. Olitteko siis menossa metsään johonkin marjapaikkaan vai kentien jollekin maatilalle poimimaan pellosta? Miksi et voi lasten kanssa poimia sieltä, mihin sinä ajoit, ja antaa miehen olla siellä, missä onkaan?
Tutkittu tosiasiahan on, että navigaattori surkastuttaa muutamassa kuukaudessa ihmisen luontaisen suunnistuskyvyn. Älä tämänkään jälkeen käytä navigaattoria, pelasta aivosi.
Marjatilalle, joka oli miehen ja lasten mieliksi valittu puuha. Heistä se oli kiva tekeminen päivään, itse en olisi saanut siitä mitään.
Joo o..