Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisit kotihälytys - miten noin uskottavia näyttelijöitä?

Vierailija
05.08.2017 |

En aluksi edes tajunnut, että sekä asianosaiset on näyttelijöitä ja että tilanteet on lavastettuja. Mistä ne on löytänyt noin uskottavia näyttelijöitä? Samaten poliisit vetävät kohtaukset uskottavasti, vaikka eivät ole ammattinäyttelijöitä. Pohdin tätä aina sarjaa katsoessani.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on että suurin osa on jotain aktiivisia harrastajateatterilaisia.

Vierailija
2/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisithan esittää itseään eikä mitään roolihahmoa. Kai nyt aika moni osaa olla oma itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä osa näyttelijöistä on ihan surkeita ja vetää överiksi.mutta poliisien näyttelijätaitoja ihailen suuresti! Siis annetaanko niille vuorosanoja esim kun istuvat autossa ja ajavat. Vai onko ne jutut oikeasti totta mistä puhuu? Esim: söin tänään sitä ja tätä, aurinkolasit pitää ostaa jne :D Ja muutenkin ne poliisit käyttäytyy yhtä luontevasti kotihälytys feikki tehtävissä kuin poliisi sarjassakin.

Vierailija
4/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijateatterilaisia ne ovat ja osa on ihan päteviä, ja osa aivan järkyttävän huonoja.

Poliisit vetää sen saman roolin kuin duunissakin, silleen helppoa.

Vierailija
5/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei Aku Hirviniemeä, tai Riku Niemistä pilaamassa ohjelmaa, menisi uskottavuus saman tien nollaan. 

Vierailija
6/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella kuvataan lähes poikkeuksetta koska käytetään POLAMK:n kalustoa. Ainakin ekalla kaudella oli paljon ellei kaikki Tampereen ammattikorkeakoululaisia joilla ei mitään näyttelijätaustaa.

Ne syömässäkäymiskohdat on otettu välillä alkuperäiseen Poliisit-sarjaan tehdystä materiaalista eli ovat aitoja.

Näin tamperelaisena on hauskaa välillä katsoa kun oulussa ollaan tehtävällä ja ulkokuvat on mun naapurista =D

Vierailija
7/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni meistä onnistuisi näyttelijänä, jos tarve tulisi tai hakeutuisi harrastamaan. Onhan monet niminäyttelijät täysin elämänkoulun opettamia, eikä käyneet minkäänlaista teatterikoulua.

Esim komedianäyttelijänä onnistuis valtaosa , sitten jos mennään luonnenäyttelijän rooliin  siinä vasta näkyy ja punnitaan ammattitaito. Sekin onnistuu lahjakkaalta ilman koulutusta.

Monet näyttelijät , teatterikoulun käyneet eivät kykene muuntaumaan ikinä mihinkään rooliin vaan pysyvät muuttumattomina, osa taas ylinäyttelee. Vanhoista suomalaisista elokuvista saa oivan mallin ylinäyttelemisestä.

Vierailija
8/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi mieleen se jakso, jossa kolmen kimppa veti muuntohuumeita. Ihmettelin vaan,  miten hyvin näyttelijät eläytyi siinä. Nainen tappoi kirveellä kaverinsa ammeeseen ja karkasi ulos alusasussa.

Vierailija
9/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri esiintyi siinä, ei ole mitään harrastelijateatteritaustaa, mutta oli jotenkin tosi luonteva roolissaan. Ihan kun olis aina näytellyt ja silti oma itsensä.

Kun katoin ekaa kertaa sarjaa, minäkin luulin että se oli tositapahtumaa. Loistavia näyttelijöitä kyllä!

Vierailija
10/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset ihmiset on parhaimpia näyttelijöitä. Ei vedetä yli ja yritetä liikaa.

Vierailija
11/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella kuvataan lähes poikkeuksetta koska käytetään POLAMK:n kalustoa. Ainakin ekalla kaudella oli paljon ellei kaikki Tampereen ammattikorkeakoululaisia joilla ei mitään näyttelijätaustaa.

Ne syömässäkäymiskohdat on otettu välillä alkuperäiseen Poliisit-sarjaan tehdystä materiaalista eli ovat aitoja.

Näin tamperelaisena on hauskaa välillä katsoa kun oulussa ollaan tehtävällä ja ulkokuvat on mun naapurista =D

Hahah, kataon juuri Oulu-jaksoa ja kovasti alkoi näyttämään Nekalalta kommenttisi jälkeen :D

Ap

Vierailija
12/15 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suomileffoissa kyetä samaan roolityöhön?

Vierailija
13/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 07.02.2018 Poliisit kotihälytys jossa tytöt kiduttivat toista tyttöä oli minun mielestä sairaasti yliammuttu kun tuollaista näytetään. En ole nähnyt kuin murto-osan jaksoista, enkä enää enempää katsokkaan. Pahasti ylilyöty tuon kohtautauksen tuollaisenaan näyttäminen.

Vierailija
14/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 07.02.2018 Poliisit kotihälytys jossa tytöt kiduttivat toista tyttöä oli minun mielestä sairaasti yliammuttu kun tuollaista näytetään. En ole nähnyt kuin murto-osan jaksoista, enkä enää enempää katsokkaan. Pahasti ylilyöty tuon kohtautauksen tuollaisenaan näyttäminen.

Vierailija
15/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näyttelijät sitten kun sitten osassa rinnat paljaina ja osalla string pyllyt sitten vilkkuu?