Parempi vaan erakoituu ihmisistä
En jaksa sitä sellaista teennäistä esittämistä, selkäänpuukottamista, ihme pelleilyy. Yksinkin pärjään. " en voi olla tonkaa, toi on tommone," "joo, ei mennä kämäsee kamppii, kampis käy vaan 2 luokan kansalaiset" "sä nyt oot vaa tommone ettei suhun kukaan halua tutustua."
Noh selvä. Ollaan yksin. Ehkä parempi näin. En jaksa mitää teeskentelijä kavereita. Tuntuu ettei semmoisia normaali ihmisiä ole ollenkaa. Jotka on aidosti ystäviä, jos kerrot jotain huolia niin se ei vaan näprää kännykkää ja hehkuttaa jotain omaa ottavaa kuvaa koko vitun sen ajan kun on meillä. Kato enkö ookki kaunis. Joo olet mutta en jaksais kuunnella koko aikaa tota. Tiiättekö mitä haen niiku takaa? Koko ajan semmone känny kädessä ,"joo, joo" hokija. Eikä ollenkaa niinku läsnä. Sitten kun selänkäännät nii sama kaveri iskemäs puukolla selkään. " se nyt on semmone vajaa" " joo ei kannata olla tekemisis. En mäkää oo. " "ei se osaa olla ees tyylikäs. Se on vaa semmone jännä. Outo."
Niin ehkä parempi olla mielummi sitten vaikka yksin. Ja joo meni välit poikki kyseisen kaverin kans. Onneksi lenkeillä näkee sentää mukavia ihmisiä!!!!! Ne sentää juttelee eikä kato kieroo eikä teeskentele. Piru vie. :(
Kommentit (3)
Olen miettinyt miesmarkkinoilta vetäytymistä, kun olen 45 v. nainen. Kaikkien palstalaisten mielestä en ole nainen, omasta mielestä olen sitä kuolemaani asti. Toisaalta seuraa saan, mietin vaan, kun seksiseuraa saan kyllä, seurusteluseuran kanssa on niin ja näin (jälkimmäistä haluisin paljon enemmän, mutta mun on saatava olla välillä yksin). Toisaata seksi on oikein kivaa, kuukautisetkin vielä tulee, vaikkei tuliskaan, ei varmaan tarvitse seksiä lopettaa. Välillä taas oon miettinyt, oisko pelkkä seksisuhde ok, sellaisten ihmisten seuraa en jaksa yhtään, jotka saa mulle aikaan pahan olon. Olen karsinut ihmisiä elämästäni. Kun elää, niin näkee, nyt en enää stressaa.
Taas huomaa kuinka joillakin menee somettaminen vähän liian yli. Jos mennää kaverille, niin kyllä sitä kaveriakin pitää vähän kunnioittaa sen verran että pitää sen kännykän näpyttämisen rajoissa. Ärsyttää tää nykyaika kun tuntuu että kaikki on kännyt kädessä eikä muuta osata tehdä.
Totuushan on, että melko iso prosentti Suomalaisista on aika tyhmiä tai juntteja. Ikävää että kaverisi ei ollut tosiystävä - kannattaa kokeilla aloittaa jokin uusi harrastus tai useita ja sitä kautta tutustua samanhenkisiin ihmisiin joilla on samankaltaisia mielenkiinnonkohteita.
Kukaan aito kaverihan ei lähde "kahville" näpyttämään kännykkää vaan on kiinnostuneempi siitä seuralaisestaan ja hänen kanssa keskustelemisesta.