Olen ollut kohta kaksi vuotta salaa ihastunut varattuun naiseen
Onkohan meidät tarkoitettu toisillemme? En ole tuntenut näin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta ikinä ennen. Naista en osaa tulkita, mutta käyttäytyy poikkeavasti minua kohtaan. Tunteet saattavat olla molemminpuolisia.
Mitä teen? Nyt olen kaksi vuotta tyytynyt vain olemaan ihan kuin ei mitään. Kamalaahan tämä on. Näemme naisen kanssa 1-3krt viikossa ja lopun ajan kidun hänestä haaveillen.
Kommentit (29)
Ap, kerro sille naiselle tunteesi, mutta oletko miettinyt mitä tapahtuu jos myös nainen tuntee samoin sinua kohtaan?
Vaikutat suloiselta, nuorelta ja ujolta. Osuiko oikeaan?
Ps. Ethän pelästynyt noita kiusaajia. Ei niistä pidä välittää. Ei me muutkaan olla huomaavinamme.
Mitä sinä ap toivoisit, että tapahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meidät tarkoitettu toisillemme? En ole tuntenut näin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta ikinä ennen. Naista en osaa tulkita, mutta käyttäytyy poikkeavasti minua kohtaan. Tunteet saattavat olla molemminpuolisia.
Mitä teen? Nyt olen kaksi vuotta tyytynyt vain olemaan ihan kuin ei mitään. Kamalaahan tämä on. Näemme naisen kanssa 1-3krt viikossa ja lopun ajan kidun hänestä haaveillen.
Lähetä hänelle kiihkeä viesti jossa kerrot tunteesi.
Voit myös laittaa kuvan peniksestäsi.Ei olis pitänyt tuota mennä tekemään. Hänen miehensä soitti juuri äsken. On tulossa isolla porukalla hakkaamaan minut. Voi Jeesus auttakaa. Poliisi sanoi että ei tule ennenkuin on oikea hätä. Pelkkä epäily että ovat tulossa ei riitä.
Nyt joku hakkaa ovea...Ap
Oletko kunnossa? Mieheni löysi viestisi ja sen ihanan kuvan upeasta melastasi. Hän uhkasi lähteä kavereineen hakkaamaan sinut. Pakkasin osan vaatteistani ja pihistin hänen firmansa käteiskassan ja kaikki arvoesineet kotoa. Lähdin hotelliin. Autoni piilotin parkkihalliin. Jos olet kunnossa. Ota yhteys.
Jätin mieheni lopullisesti. Soitin poliisille ja kerroin että olivat tulossa sinun luoksesi.
Apn salaihastus
Näköjään pari ihmistä tuli sotkemaan ketjua. Noh olkoon, sun Ap kannatta kertoa ihastuksellesi. Mitäpä jos hän tuntee samoin sinua kohtaan? :)
Niin mäki sua Antsa!