Kävin eilen 3. treffeillä saman miehen kanssa ja mies ei...
...lähtiessämme edes halannut eikä halunnut koskea, mutta halusi silti nähdä pian uudelleen. Monensillako treffeillä voin tehdä itse aloitteen? Mies on 39v. ja ujohko. Tuleeko tästä sellainen suhteen edistämisen ikuisuusprojekti, kuten täällä joskus oli ketju naisen alotteista?
Kommentit (46)
Miksi ihmisillä on niin kiire fyysisen kosketuksen kanssa? Jos vaikka ensin tutustuisi toiseen ihmisenä ja miettisi onko yhdessä kivaa ja onko ihastusta ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä aloitteen ensimmäisillä treffeillä tai ihan koska vaa haluat. Ei aloitteen tekeminen ole sukupuolisidonnaista.
Tämä aloitus oli provo ja ap meni jo sekaisin omasta tekstistään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähetät sille kuvan römpsästäsi ja kirjoitat että arvaa mitä haluan. Jos ei tule juosten sun luo niin unohda.
mun mielestä henkisesti vähän sairas ihminen toimisi noin mutta kukin toki tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säikkyy kosketusta. Olen hyvinkin ihastunut, mutta hän osaa pitää itsensä etäällä. Yritin eilen koskettaa kättä sanoakseni jotain lempeää, mutta juuri ennen kosketusta nosti huolettomasti kätensä päänsä päälle ja jatkoi juttuaan. AP
Eli tämä olikin provo. Aloituksessa kirjoitit " monensillako treffeillä voin tehdä aloitteen?" Ja nyt kerrot, että olet jo tehnyt aloitteen yrittämällä koskettaa häntä. Blaah.
Pahoittelut, siis siihen halaamiseen aloitteen, kun ei näemmä edes kättä saa koskea. AP
Media on opettanut että naisiin ei saa koskea!!!!!!!
Puhu aiheesta ensin. Onhan niitä sellaisiakin jotka ei nauti koskettelusta, tosin varmaan aika vähän.
Veikkaisin kyllä että ujous vaikuttaa ja ehkä jos ei uskalla edetä jos nyt jo pelkää että käykin huonosti. Hankalaa on.
Eiköhän se rohkaistu sitten kun ns. annat luvan koskea. Nyt ei uskalla kun ei ole varma miten reagoit. Tee aloite niin eiköhän se siitä lähde.
Minulle on ollut joskus vähän vaikeaa ehdotella sänkyyn menoa, pelkään että nainen luulee että haluan vain pimpsaa.
Eräs tyttöystävä kerran sanoi kolmansien treffien lopulla: " ja nyt mennään panemaan". Paneskeltiin sitten muutaman vuoden ajan, nyt jo exä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähetät sille kuvan römpsästäsi ja kirjoitat että arvaa mitä haluan. Jos ei tule juosten sun luo niin unohda.
Toimiiko varmasti? Ujostuttaa laittaa kuva omasta värkistä. Entäs jos hän säikähtää? Voinko siinä tapauksessa esittää pilailleeni?
Otan tässä muutaman keskikaljan rohkaisuksi ennen kuvan lähetystä
AP
Tämä ei kyllä ole minun kirjoittama!! oikea AP
Jos jätetään laskuista miehen halu jatkaa tapailua, viittaako mikään siihen, että mieskin on ihastunut? Ehkä hän näkee teissä potentiaalia, mutta on hyvin hitaasti lämpenevää sorttia eikä vielä ole varma, tuleeko homma etenemään hänen suunnaltaan. Silloin voi olla tietyllä tapaa ymmärrettävääkin, että hän välttelee kosketusta, mutta eihän tuo varsinaisesti lupaa hyvää, enkä näin naisena jaksaisi kovin kauan katsella moista. Onko ap teidän välillänne havaittavissa kemiaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos jätetään laskuista miehen halu jatkaa tapailua, viittaako mikään siihen, että mieskin on ihastunut? Ehkä hän näkee teissä potentiaalia, mutta on hyvin hitaasti lämpenevää sorttia eikä vielä ole varma, tuleeko homma etenemään hänen suunnaltaan. Silloin voi olla tietyllä tapaa ymmärrettävääkin, että hän välttelee kosketusta, mutta eihän tuo varsinaisesti lupaa hyvää, enkä näin naisena jaksaisi kovin kauan katsella moista. Onko ap teidän välillänne havaittavissa kemiaa?
No siinä mielessä kyllä, että hän aina katsoo ja puhuu lempeästi. Hänen pupillina suurenevat katseesta ja katse kestää pitkään. Itse voisin vaikka syödä hänet, mutta maltan tekemästä, koska hän on toistaiseksi vielä etäinen.
Hän myös on alkanut puhumaan sukulaisistaan ja ystävistään nimillä, jota ei aluksi tehnyt. Puhelumme kestävät aina yli tunnin ja nauretaan samoille asioille. Itse olen näiden kommenttien ja parin artikkelin jälkeen sitä mieltä, että hän on kokematon ja arka. Aion ensi kerralla olla vain rohkea, vaikka pelkäänkin, että hän saattaa juosta karkuun kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä mielessä kyllä, että hän aina katsoo ja puhuu lempeästi. Hänen pupillina suurenevat katseesta ja katse kestää pitkään. Itse voisin vaikka syödä hänet, mutta maltan tekemästä, koska hän on toistaiseksi vielä etäinen.
Hän myös on alkanut puhumaan sukulaisistaan ja ystävistään nimillä, jota ei aluksi tehnyt. Puhelumme kestävät aina yli tunnin ja nauretaan samoille asioille. Itse olen näiden kommenttien ja parin artikkelin jälkeen sitä mieltä, että hän on kokematon ja arka. Aion ensi kerralla olla vain rohkea, vaikka pelkäänkin, että hän saattaa juosta karkuun kosketusta.
AP
Kolmannet treffit eikä seksiä? Kerran olen saanut vasta toisilla treffeillä, siinäkin mietti, että mitä tuo mies pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Anna tilanteen kehittyä rauhassa. Älä siis koskettele vielä seuraavillakaan treffeillä tai sitä seuraavilla. Mies tekee aloitteen, kun on valmis. Ujo uskonnollisen taustan omaava käy ehkä jotain moraalista sisäistä keskustelua mielessään.
Kummallista. Itselleni oli itsestäänselvää, kun nykyisen puolisoni ensimmäisen kerran tapasin, että halataan sekä tervehdykseksi että erotessa.
Mun miesystävä oli alkuun myös tosi varovainen. Sanoi ettei halunnut antaa vaikutelmaa että on vain seksin perässä. :)
Eikä ole kokematon, homo tai pieni munainenkaan.
Valtaosa suhteistahan on juuri tuollaisia, erona vaan että mies joutuu tekemään kaikki aloitteet. Nyt tiedät miltä miehistä tuntuu seurustelu.
Päätä itse kelvuutatko noin ujon joka vaatii pitkän ajan lämmetääkseen. Epäilen että aika harvoin uskaltaa ehdottaa mitään uutta mitä ette ennen tehneet vaikka suhde etenisikin. Rohkeus riittää vain niihin tuttuihin turvallisiksi todettuihin ehdotuksiin.
Ei, mutta olen alkanut epäilemään sitäkin. Tosin 2. treffeillä joi olutta, ettei ehkä niin jyrkkä. AP