Lue keskustelun säännöt.
Onko hirvikärpänen pistänyt sinua koskaan?
05.08.2017 |
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708042200302169_u0.shtml
Tuossa kerrotaan pahoja tarinoita hirvikärpästen pistoista. ;)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä elin 30 vuotta niin että itelleni hirvikärpäset on vaan jotain urbaanilegendaa. :D paljon kuulin niistä juttua mutta ikinä en nähnyt tai tuntenut niitä ihollani vaikka sienestämässä kävin paljonkin. Pari vuotta sitten totuus paljastui, on niitä. Ja paljon. Ja ne rakastaa mun hiuksia.
Mua ei haittaa ampiaiset tai mitkään muutkaan ötökät tai eläimet mutta noi hirvikärpäset. Hyi.
Olimme äitini kanssa etsimässä uusia sienimaastoja ja metsässä tunsin että jotain ötököitä lentää välillä päin. En vielä siinä vaiheessa tajunnut mitä ne olivat. Olimme kävelemässä autolle päin jo kun tuntui että päänahassani menee joku ötököiden moottoritie. Yhden ötökän löysin ja samoin rupesi äitini kaivelemaan omia hiuksiaan tehden löytöjä. Äitini ajoi ja oli pakko pysähtyä muutaman kilometrin päässä bussipysäkille. Molemmat riisutaan vaatteita pois ja esim. Takissani oli yli 20 hirvikärpästä. Päästä niitä revin automatkalla 9 ja kotona äitini löysi päästäni 24. Ja mikä typerintä; oli ihan surkea sienimetsä, löydettiin 5 suppilovahveroa... :D