Kampaaja värjää hiukset liian hitaasti? Maksaa!!
Mustasta vaaleaksi värjäytän. Kampaaja laittaa aina vaan raitoja ja kerta maksaa 180e. Miksei se vaan värjää sitä suoraan vaaleaksi? Pitäsköhän mun vaihtaa kampaajaa?!?
Kommentit (5)
Vuonna 2007 toimi Turussa 1 maailman taitavimpia kampaajia joka osasi vaalennuksen TAIDON.
Sitä ennen muutama kampaaja : 1 pilasi hiukset , 1 pilasi myös housut tiputtamalla väriainetta, 1 poltti niskan ihoa jollain litkulla. Lopputulos aina .....pettymys.
Sitten löytyi viidakkorummulla tämä helmi: en tiedä millä ko nainen värjäsi mutta lopputulos kauniin luonnollisen vaalea, hiukset hyvännäköiset ja etsi ja tiesi hyvät hoitoaineet päälle.
Tuli muutettua sen jälkeen pois Turusta, mutta yksikään ei ole ollut niin taitava kuin tuo kampaaja tuolloin. Kampaamon nimi oli/on? muistaakseni Mona Lisa, ja terveisiä jos joku tunnistaa kyseisen taikurin.
p.s raidoittaminen on raidoittamista, kokovaalennus on kokovaalennusta.
Minkä takia se sitten vaalentaa mun tukkaa raidoittamalla? Siinä kestää liian kauan. Tulee monta käyntiä ja rahaa menee. Pitäskö mun vaihtaa kampaajaa? Toi taitaa vaan rahastaa.
Ihmiset ei ymmärrä että vaalentaminen mustasta tai mistä tahansa tummasta sävystä vaatii aikaa. Jos hän kerralla vaalentaisi hiuksesi, niin lopputulos ei olisi hyvä. Hiuksesi ei varmaan edes vaalentuisi kerralla tarpeeksi, ja hiuksesi varmaan tuhoituisivat ja saisit ottaa sakset kunnolla peliin. Hitaampi tahti vaalentamisesssa on parempi hiuksen kunnon kannalta. Ole onnellinen että sinulla on ammattitaitoinen kampaaja joka tietää mitä tekee.
Ap:n toiveelle lopputulos on yleensä kalju tai ohuet katkeilevat hiukset.
Huono.