Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muut koulukiusatut! Miten teitä kohdeltiin epäoikeudenmukaisesti koulussa?

Vierailija
04.08.2017 |

Minua kohdeltiin ihan vitun epäoikeudenmukaisesti paitsi tietysti kiusaaja räkäpäiden taholta mutta myös opettajat!

Esimerkkejä:

Opettaja antaa tehtäväksi lukea kirjan ensi viikon maanantaihin mennessä. Kirja on ihan helvetin paksu ja kun suutun, viereisen pulpetin räkäpää alkaa naureskelemaan. No opettaja ei sano tälle mitään vaan raivoaa minulle!

Toinen esimerkki, haukun inhoamaani kouluainetta ja tämä räkäpää alkaa haukkua lempiainettani ihan vaan ärsyttääkseen minua. Mitä tekee opettaja, käskee minun olla hiljaa!

Kolmas esimerkki, räkäpää alkaa vääntää paikkakunnan nimeä josta puhun hänelle, kun jatkaa naureskelua ja paikkakunnan nimen vääntelyä tarpeeksi kauan, huudan tälle lopulta turpa kiinni! Opettaja heittää MINUT ulos luokasta.

Kiusaajat eivät koskaan saaneet opettajilta kielteistä kommenttia. Minä olin aina syyllinen kaikkeen, vaikka räkäpäät vittuilivat päivittäin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole trolli, niin kirjoittamasi perusteella en lainkaan ihmettele, että koet sosiaaliset tilanteet "epäoikeudenmukaisina".

Vierailija
2/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden esimerkkien perusteella olet pilalle hemmoteltu paskäsäkki joka kokee oikeudekseen raivota toisille kun mieli tekee ilman mitään järkevää syytä, mutta sinulle ei kukaan saa sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen koululaitos on läpeensä perseestä koska oikeisto on ottanut sen haltuunsa. Porvariopettajat eivät välitä köyhien lapsista,, arvatkaa vaan.. se on päivittäistä ryöpytystä 

Vierailija
4/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudeltiin, eristettiin, potkittiin, tönittiin, leviteltiin perättömiä juttuja jotka alko elää totuuksina, syljettiin päälle jne. No, ihan helvettiähän se oli, varsinkin yläaste. Ihmeen järjissäni oon edelleen, mutta olen joutunut tätä terapeutillakin puimaan. Sairastuin syömishäiriöön ja sekosin myös päihteisiin. Nykyään onneksi elämän ihan mallillaan, itsetuntokin alkaa olla ok.

Vierailija
5/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin kun rinnat kasvoi jo ala-asteella. Olin hiljainen enkä halunnut huomiota. Repimistä ja puristelua, poikien lisäksi tytöt kiusasi. Olin erilainen. Vihaan rintoja, omiani ja myös muiden yhä vaikka oon jo aikuinen.

Vierailija
6/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap assi?

Vierailija
7/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen koululaitos on läpeensä perseestä koska oikeisto on ottanut sen haltuunsa. Porvariopettajat eivät välitä köyhien lapsista,, arvatkaa vaan.. se on päivittäistä ryöpytystä 

Tämä on totta. Peruskoulu-apartheidissa duunareiden lapset on toisen luokan oppilaita. Heidän päälle saa sylkeä, heitä saa kohdella kuin paskaa ja opettajat, kaikki porvareita halveksivat heitä samalla kun jakelevat stipdendejä jo valmiiksi rikkaille porvarien kakaroille.

Herää

Väsynyt vassari ei pysty keskustelemaan mistäänn ilman luokkasotaa

Vierailija
8/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Peruskoulu-apartheidissa duunareiden lapset on toisen luokan oppilaita. Heidän päälle saa sylkeä, heitä saa kohdella kuin paskaa ja opettajat, kaikki porvareita halveksivat heitä samalla kun jakelevat stipdendejä jo valmiiksi rikkaille porvarien kakaroille.

Logiikka??

Ainakin meilläpäin kaikki pahimmat räyhänhenget olivat juuri näitä vapaan kasvatuksen saaneita juuri ns. "duunari perheistä" Ja mitä opettajiin tulee, niin erittäin vasemmistolaiset mielipiteet omaava liikunnanopettaja avautui kesken tunnin "maanviljelijöiden saamista tuista" (lisäksi erittäin ei-paikkaansa pitävien väitteiden saattelemana) vaikka tiesi varsin hyvin, että olen maanviljelijä perheestä.

Enkä todellakaan ole mistään rikkaasta perheestä. Eiköhän niitä kusipäitä löydy jokaisesta ihmisryhmästä mihinkään "säätyihin" katsomatta.