Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤Jouluntähtöset¤¤

02.04.2006 |

Hei vaan kaikille!

Aloittelin meille pinon kun en löytänyt sellaista mistään. Meitä taitaakin olla jo monta :) Olisi kiva vaihdella kuulumisia kanssanne pitkin raskautta, osaisiko joku tehdä meistä sellaisen hienon LA- listan?

Tässä vähän tietoja minusta:

Minä 26 Mies 24

Lapsia: 2 tyttöä 02 &04

Yksi keskenmeno

Asuinpaikkakunta: Turku

Ammatti: Opiskelija

Synnytyssairaala: TYKS

LA: 9.12

Clomeja jouduin taas syömään ja käyttämään aikamoista kikkailua mutta plussahan se tuli :) Vielä on aikamoinen uskomattomuuden tunne päällä, mutta kaipa se parin viikon sisällä muuttuu kun pahoivointi alkaa. Poikaa toivoisin kovasti, mutta mies epäilee että pikkuinen tyttö sieltä kuitenkin tulee.

Oireita ei ole oikeastaan yhtään. Lisääntynyt nälkä ehkä, kun ruoka- aika menee ohitse, kylmyys ja väsymys. Välillä munasarjoista nippailee joten jotain siellä tapahtuu :)

Viikkoa on eri laskureiden mukaan 4-5

Mutta oviksen mukaan nyt on rv 4+1

Eli alussa ollaan!

Toivotaan että saadaan tuolta vauvakuume-puolelta vielä lisää jouluntähtösiä mukaan!

Ilmis rv 4+1

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuossa perjantaina haamutestin ja tänään aamulla myös. Viiva oli aamulla selkeä, tosin kontrolliviivaa haaleampi vielä.

Jos käärö pysyy matkassa, laskettu aika olisi minullakin siinä 8-9.12.2006 :)

Eli minulla on nyt rv 4+2 tuollaisen kiekon mukaan!

Taustatietoja minusta:

Minä 22v ja mies 25v

Esikoinen haaveena

Yritystä alkuvuodesta

Oireita:

Vatsakipuja on, sellaisia menkkamaisia ja nipistelyä

Etovaa oloa, ollut kyllä jo jonkin aikaa, oksennusta ei ole kuitenkaan vielä ainakaan tullut...

Huimaa välillä ja rinnat on ollu arat

Tätä ei kyllä vielä voi oikein uskoa todeksi, niin ihanaa tää on!!!!!

Toivottavasti meitä liittyy tänne useampikin!:)

-Joulumasu

Vierailija
2/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla haamuilin, mutta tänään jo kunnon vahva viiva testissä! Eli joulukuun listoilla ollaan!

Ollaan 26-v. molemmat, esikoista odotellaan. Laskettu aika 3.12., eli viikkoja nyt 5+0.

Yritetty viime toukokuusta. Vihdoin tärppäsi!

Oireita mulla on ollut käsien ja jalkojen jatkuva palelu, iltapäiväväsymys (toisaalta nousen ilman kelloa aamuisin jo ennen seiskaa) ja nyt parina päivänä on rinnatkin jo aristelleet.

Ei tätä oikein vielä usko todeksi, ei tuo kaksi viivaa niin kauhean konkreettiselta tunnu!

Ai niin, eilen jo uskaltauduttiin kertomaan mun vanhemmille ja siskoille (joista toinen on raskaana), eivät edes epäilleet aprillipilaksi... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meillä tuolla jonkunlainen joulukuisten kasauma, mutta ei sillä tainnut vielä mitään nimeä olla.

Mutta tietoja:

Ikä 33 mies 29

1poika 4,5 vuotias

1keskenmeno

1kohdunulkoinenraskaus, jonka jälkeen yritystä vuosi putkeen ennen kun tämä nyt tärppäsi

La 4.12.96

Synnytyssairaala:Naistenklininikka

Asutaan: Helsingissä

Oireita: Ei mitään siksi tein testinkin uudestaan ja plussaahan sekin näytti. Välillä rintoja aristaa, mutta ei niitäkään kokoajan.

Vierailija
4/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siis Jouluntähtösten joukkoon tahtoisin..

Tässäpä olisi vähän tietoja:

Ikä: minä 23, mies 22

Lapsia: Poika 05/04

Asuinpaikka: Oulu

Synnytyssairaala: OYS

LA: 8.12.

Toivotaan että saadaan oikein pitkä jouluvauvojen lista =)

Carlota

Vierailija
5/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että samoissa tunnelmissa ollaan. Välillä sitä ihmetyttää että onko tää tosiaan totta ja aamuisin ei heti edes muista olevansa raskaana :) hih...

Ria73: löysin tuolta tosiaan sen pinonkin, mutta ajattelin sitten, josko joku olisi niin ekspertti että osaisi meidät koota ja laittaa LA:t yms... itsellä kun ei ole oikein hallussa...

Täällä Turussa alkoi järkyttävä lumipyry ja tajusin juuri että kahden kesävauvan jälkeen onkin taas omat jekkunsa opeteltavina jouluvauvan kanssa :) toivottavasti ei tule kovin kovia pakkasia heti alkutalvesta...

Vierailija
6/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joulukuinen :)

Plussa tuli viimein clomien avustuksella ja 10kk yritystä takana ja yksi haamuraskaus joka ei jatkunut.

Itse olen 28v. ja mies 37v.

Ennestään kaksi lasta -00 ja -01

Asuinpaikka Uusimaa

Tuleva synnäri Lohjan sairaala

LA. 4.12

Ainakin vielä kaikki tuntuu aika epätodelliselta, kun ehti jo vaipua epätoivoon näiden kuukausien aikana.

Onneksi välillä on pientä painon tunnetta alavatsalla niin antaa toivoa että jotain siellä tapahtuu :)

Ja välillä tuntuu että rintsikat alkaa käymään pieneksi.

Tämä kaikki tuntuu niin ihmeelliseltä, kun siitä on jo aikaa kun viimeksi on tässä tilassa ollut.

Meistä joulukuisista tuleekin ihan kivan iso-pino :)

viliweera ja vimpulainen 4+6

Vierailija
7/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tiistaina ensimmäinen haaleahko plussa. Mutta tänään, kun tein neljännen! testin, niin erittäin vahva viiva tuli jo.

- Minä 26 v. ja aviomies 28 v.

- Ensimmäinen tuloillaan, ei keretty edes aloittaa yritystä, kun pikkuinen ilmoitti tulostaan.

- La 4.- tai 5.12.

- Synnäri KOKS.

Todella väsynyt olen ja palellut olen niin penteleesti, melkein rukkaset käsissä joutuu sisälläkin istuskella. Vähän on etova olo ollut silloin tällöin, mutta ei kovasti. Rinnat ei arista yhtään, mutta mahassa menkkamaisia kipuja ja maha tuntuu pinkeältä/turvonneelta.

Viikkoja kasassa 4+5/6. Ultraan ajattelin mennä heti, kun kannattaa, sillä haluan tyynnyttää hermojani.

Vierailija
8/15 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussattu on jo reilu viikko sitten, samana päivänä kun menkat piti alkaa tuli selvä plussa, varmistus piti tehdä vielä seuraavana päivänä, ja tässä sitä nyt ollaan.

Tietoja pikkasen:

Minä jo 36 (varmaan jo viimeinen!)

Mies 38

Lapsia: vanhin tyttö joulukuussa 18

keskimmäinen tyttö toukokuussa 15

ja nuorimmainen poika elokuussa 2 , siis aikaisin aloitin lapsia tekemään ja sitten tämmöinen 13 vuoden paussi ja nyt toinen sarja.

Asustellaan itäsuomen perukoilla pikku kaupungissa, siis synnytyspaikka joensuu.

Ja laskettu aika on 1.12 suoraan voin sanoa että tämä mukelo syntyy 11.12, koska kaikki on käynnistetty kun on 10 päivää yli.

Olo on aika omenainen, houno olo velloo yhtenään ja syödä täytyy alituiseen, paino nousee hurinalla ( tissitkin on kuin vesimelonit!)

Muuten olo ok, neuvolaan en ole vielä soittanut, ajattelin odotella tonne 7 viikon puolelle, koska siellä kyllä ehtii vielä juosta.

Nyt työt kutsuu, jatketaanhan kirjoittelua ahkerasti.

Minä 5+3

Vierailija
9/15 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Plussasin viikonloppuna pari haamua ja nyt acon 10:llä selkeemmän plussan! La on kk mukaan 6.12, mutta oviksen mukaan (tikutin ovista) 11.12, eli sen mukaan kai eletään, kunnes lääkäri toisin määrää.

eli :

nimimerkki: Äitikuu

asuinpaikka: Kangasala

lapsia ennestään: poika 09/04

tämä yritys aloitettu: 10/05

L-A: 11.12.06

Hui. Alussa ollaan, ja hiukka pelottaa, vaikka toista jo odotetaankin. Tieto lisää tuskaa, juu.

Vierailija
10/15 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tietoja...

Nim. Kukka75

Ennestään lapsia: 12/01 poika

Mies ja mun ikä: 32v ja 30v

Synnystyssairaala: Seinäjoen KS

Asuinpaikka: Etelä-Pohjanmaa

LA: laskurin mukaan 8.12

Kuinka kun täällä on nyt eripaikkakunnilta odottavia, koska meinaatte soitella neuvolaan? Muistaakseni kun esikoista odotin niin neuvolaan pääsi vasta joskus 10 viikolla?

Ja kuinka teillä muilla onko vielä pahoinvoinneista tietoa? Itselläni ei ole ainakaan vielä, onneksi.

Toivotaan että meidän kaikkien odotus sujuisi hyvin ja loppuun saakka, tuntuu vieläkin kummalliselle että edes odottaa :)

Vierailija
11/15 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot olisi seuraavat:

Nimimerkki: Cactus79

Minun ja miehen ikä: 26 & 29

Asutaan Pohjois-Pohjanmaalla

Ensimmäistä odotetaan...

Synnytyssairaala: OAS

Laskettu aika: 1.12.

Oireet on hyvin vähäiset vielä. Rinnat kasvaneet + arat, masussa tuntuu jotain, ruoka maistuu... palelu on jo ohi, mutta väsymys jatkuu!

-cactus- rv 5+3

Vierailija
12/15 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, unohtui aikaisemmasta viestistä:

Oma ja miehen ikä: 33 tänä vuonna molemmat

Synnytyssairaala : TAYS

Oireina iltaisin palelu ja pienoinen kuvotus koko ajan.

Vierailija
13/15 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nämä tiedot:

oma ja miehen ikä: 26 ja 36

lapsia ennestään: p-00 ja t-04

asuipaikka: pirkanmaa

synnytyssairaala: TAYS

LA: 1.12.

Oireita ei tosiaan vielä kauheasti ole. Välillä vatsaan sattuu, väsyttää koko ajan ja iltaisin kuvottaa. Kyllä tässä vielä kerkiää raihnaiseksi tuleen kun muutama kuukausi kuluu, eli nautin kyllä tästä " oireettomasta" alkuraskaudesta.

Vierailija
14/15 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Kitty82

Oma ja miehen ikä: täytetään tänä vuonna 24 ja 25

Synnytyssairaala: TAYS

Laskettu aika: 6.12.

Ammatti: Opiskelija

Ja esikoista odottelemme..

Sain siis ensimmäisen haalean plussani viime sunnuntaina (dpo 11) ja varmistelin sitten vielä ma, ti, ke ja pe =P Ja kyllähän se plussa on :) Olimme tjottailleet syksyllä hieman ovisaikoja vältellen ja kunnon yritys alkoi sitten tammikuussa. Tokasta kunnon yrityskierrosta tärppäsi (lämpöjen mittailut ja limojen seurannat käytössä) =)

Rinnat ovat kipeät ja turvoksissa, samoin alavatsa. Pahin on kuitenkin selkä joka kipeytyy aina iltaa kohti. Selkein oire ennen plussaa oli kärttyisyys/mielialavaihtelut/ylireagointi dpo 9 lähtien ja liian aikaiset menkkaoireet. Väsymystä on aina iltapäivisin ja kuitenkin aamulla sitten herää välillä jopa liiankin aikaisin..

kitty82, rv 4+5

Vierailija
15/15 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Testi todettu positiiviseksi viime viikolla ja sen jälkeen kaaduttu rappusissa, kun päiväkirja piti pelastaa anopin käsistä. Toivottavasti esikoinen ei vaurioitunut.