Mikä on sellainen valkoinen pyöreä muoviosa pizzan keskellä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Estää pizzalaatikon kantta painumasta juustoon kiinni.
No niinpä tietysti! Kiitos! :D
Estää sitä laatikon kantta/yläosaa osumasta ja tarraamasta kiinni rasvaiseen pizzaan. En ole Suomessa näitä kyllä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Yllätystäyte.
No mä ajattelin, että joskos siellä ois oreganoa, hah. :D
Itse odottanut kuin kuuta nousevaa että nämä yleistyy Suomessa. Ärsyttää raapia juustot irti kannesta
Luin jostain että on semmoisia sokerimittareita. Jospa se on semmoinen eksynyt sinne.
Vierailija kirjoitti:
Estää sitä laatikon kantta/yläosaa osumasta ja tarraamasta kiinni rasvaiseen pizzaan. En ole Suomessa näitä kyllä nähnyt.
Joo, en minäkään. Tv-sarjasta tuon tänään bongasin. :)
Vierailija kirjoitti:
itse olen yhdessä karvakäsi paikasta nähny ja oli muuten hyvää pitsaa vaikka oli tyyristä.
Olen nähnyt myös Suomessa yhdessä paikassa. Itse kuvittelin, että sen avulla voi jakaa pizzan kätevästi kolmeen osaan. Hahaa...
^ Mulla oli toisena vaihtoehtona tuo, että sen avulla jaetaan pizza slaisseiksi. :)
Syökää ne pizzaa siellä ravintolassa niin saatte edes joskus hiukan liikuntaa!!
Vierailija kirjoitti:
Sama määrä tulee liikuntaa jos sen noutaa kotiin sieltä pitseriasta. Ei ne ainoastaan niissä paketeissa ole kotiinkuljetettuna. Ja kuka haluaa syödä sielä pitseriassa kun ovi käy koko ajan ja ihmiset vaihtuu?
Vierailija kirjoitti:
Heikoilla kantimilla on sun liikuntas jos pizzan syönti pizzeriassa on sulle liikuntaa. Mä liikun niin paljon että voin ihan hyvällä omallatunnolla syödä sitä pizzaa silloin tällöin. :)
Sitten kun pizza on syöty, sitä voi käyttää kananmunatelineenä.
Minulla on kotona niitä 2, enkä muista missä vaiheessa sain ne jonkun vieraani tilaaman pizzan mukana. Pidän niitä äärettöminä turhakkeina, luonnonvarojen tuhlauksena.
Estää pizzalaatikon kantta painumasta juustoon kiinni.