Auttakaa! Haluan katsoa jotain romanttista sarjaa, suositelkaa jotain?
On sadepäivä, suklaalevykin on hankittu mutta vielä pitäisi löytää jotain kivaa katseltavaa. Frendit, gilmore girls, downton abbey, outlander on katsottu.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Crazy ex girlfriend!
Hmm, ei nyt pikaisen googletuksen perusteella oikein nappaa...
Ap
- Vihervaaran Anna (ne vanhat on ihanat, tota uutta en ole Netflixistä vielä kattonut)
- Leap Year
You're the worst.
Ihan huippu sarja. Kaksi epäromanttista henkilöä päätyvät suhteeseen. Ei ole ollenkaan sellainen hömppä ja imelä sarja mitä vois odottaa amerikkalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
- Vihervaaran Anna (ne vanhat on ihanat, tota uutta en ole Netflixistä vielä kattonut)
- Leap Year
Annat on mun Kaikkien aikojen suosikit-listalla aika ylhäällä, eli ne olen myös katsellut moneen kertaan. Myös sen uuden katsoin keväällä ja hyvä oli sekin.
Leap Year on nähty, jos se on se missä nainen matkustaa Irlantiin kosimaan poikaystäväänsä. Se miespääosan esittäjä oli hot.
Ap
How I met you mother, mindy project. Etenkim How I Met Your Mother! Aivan loisto sarja ja paljon romantiikkaa sekä huumoria. :)
Vierailija kirjoitti:
You're the worst.
Ihan huippu sarja. Kaksi epäromanttista henkilöä päätyvät suhteeseen. Ei ole ollenkaan sellainen hömppä ja imelä sarja mitä vois odottaa amerikkalaisilta.
Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, täytyy tutustua lähemmin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Far from the madding crowd
Upeita maisemia ja ihana mies.
Hei tätä aloitin katsomaan viime talvena eräällä lennolla, mutta en ehtinyt katsomaan loppuun! Laitan listalle, kiitos!
Ap
Katso yle areenasta toissapäivänä alkanutta italialaista sarjaa. Olikohan sen nimi Isän nimeen tai jotain sinnepäin. Katsoin eka jakson ja tykkäsin. Varmaan luvassa mielenkiintoisia elämänkohtaloita. On muistaakseni kymmenosainen sarja.
Tulee vissiin päivittäin, itse katson sunnuntaina väliin jääneet jo ilmestyneet jaksot.
Ap, ootko katsonut Etelästä pohjoiseen (North and South) vuodelta 2004? Ihan ehdoton, jos tykkää Ylpeys & ennakkoluulosta. Danielle Denby-Ashe ja Richard Armitage ovat ihan huippuja rooleissaan.
Vierailija kirjoitti:
Katso yle areenasta toissapäivänä alkanutta italialaista sarjaa. Olikohan sen nimi Isän nimeen tai jotain sinnepäin. Katsoin eka jakson ja tykkäsin. Varmaan luvassa mielenkiintoisia elämänkohtaloita. On muistaakseni kymmenosainen sarja.
Tulee vissiin päivittäin, itse katson sunnuntaina väliin jääneet jo ilmestyneet jaksot.
Se olikin "Isältä tyttärelle". Kaksi jaksoa katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
On sadepäivä, suklaalevykin on hankittu mutta vielä pitäisi löytää jotain kivaa katseltavaa. Frendit, gilmore girls, downton abbey, outlander on katsottu.
Wet hot American summer
Narcos
OITNB
Noi on oikeasti romanttisia. Niis on rakkautta ja epävarmuutta ja suhdekiemuroita ja sellasta
Jos tykkäsit Downton Abbey'sta , Grand Hotel uppoaa sinuun satavarmasti! Aivan ihana. Samoin Velvet, ei vois olla enemmän romanttisempi. Mr Selfridge myös hyvä.
Poldark
Valkoinen kuningatar
Valkoinen prinsessa
Versailles
Vierailija kirjoitti:
Ap, ootko katsonut Etelästä pohjoiseen (North and South) vuodelta 2004? Ihan ehdoton, jos tykkää Ylpeys & ennakkoluulosta. Danielle Denby-Ashe ja Richard Armitage ovat ihan huippuja rooleissaan.
Olen katsonut 😊 Lopun juna-asemakohtaus on ihanin ikinä. Se kun John Thornton katsoo tiiviisti Margaretia kun se selittää sitä sen "business propositionia", omg...
Ap
Jos enkkutekstit menee, niin Devil beside you. Oikein imelä kiinalaisteinidraama, mutta kuitenkin niin ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Jos enkkutekstit menee, niin Devil beside you. Oikein imelä kiinalaisteinidraama, mutta kuitenkin niin ihana <3
Ahh, aasialaiset draamat on ihania :) löysin nämä viime talvena ja ne on erittäin addiktoivia. Korealaisia yleensä katselen, mutta tuon bad boy good girl-juoni kuulostaa just mun tyyliseltä, kiitos.
Ap
Wildfell Hallin asukas
Vaimoja ja tyttäriä
Joo olen nähnyt, nää Austen-aiheiset on tullu katseltua jostain syystä :) Dancy on kyllä suloinen. Ap