Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omistatko dildoa/ootko koskaan kokeillut?

Vierailija
04.08.2017 |

Eli omistatko itse dildoa tai oletko esimerkiksi seksin yhteydessä kokeillut? Ite en oo koskaan kokeillut mut kokeilisin mielelläni jos saisin sellaisen jostain hankittua. :P

Ja jos sulla on dildo niin mistä oot ostanut, kuinka paljon maksoi, kuinka usein käytät sitä ja minkä arvosanan antaisit sille? :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yksin käytän, Osta vaikka netistä, tule epostissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on pullollaan kauppoja, mistä dildoja voi ostaa. Kummallekohan sukupuolelle kysymys oli tarkoitettu, koska voisin kuvitella melko monen naisen omistavan dildon....tai siis luulen, en tiedä. Miesten puolesta en osaa vastata heh. Jos olet nainen ja nuori sellainen, niin kannattaa ehkä aloittaa jostain pienemmästä eli älä ehkä 1. tilaa sitä normi-/ isokokoista dildoa. Niitä löytyy ihan peruskauraa ja sitten kaikkea mahdollista hifistelyä, värisevistä ties mihin :o  Itse tykkään ihan perusdildosta, pienestä sellaisesta, joka on suunniteltu G-pisteen stimulointiin...mitkään normit ei kolahda, saati joku iso jötikkä (auts).

Vierailija
4/4 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan 6-7 erillaista dildoa. Erikokoisia, värisiä , materiaalia. Imukuppilla ja ilman. Käytän usein joko yksin tai mieheni kanssa ihan tilanteesta riippuen. Ihan yksin ollessa olen kokeillut ns. kahta yhtä aikaa. Ihania  vehkeitä. :)