Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N28, M36.. jne. Onko täällä oikeasti näin vanhaa porukkaa?

Vierailija
04.08.2017 |

Ja minä kun olen luullut olevani vanha 67 syntyneenä! :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh

Vierailija
2/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nuo molemmat paljon nuorempia kun sinä,en oikein ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutuista päätellen luulisi suurimman osan olevan nuoria miehiä, joilla ei parisuhdetta (siis tumputtajia).

Vierailija
4/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pää on hapertunut. T: N50

Vierailija
5/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt 50-luvun lopulla :)

Vierailija
6/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt 50-luvun lopulla :)

Katos vaan, samaa ikäpolvea ollaan. Minä olen syntynyt 50-luvun alkupuolella.

Vierailija
7/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen eniten että palstalla on niin paljon jopa teini-ikäisiä, vaikka tämä on alunperin ollut vauva-aiheinen palsta. Toivottavasti sen ikäiset eivät vielä suunnittele lisääntymistä moneen, moneen vuoteen.

Vierailija
8/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen eniten että palstalla on niin paljon jopa teini-ikäisiä, vaikka tämä on alunperin ollut vauva-aiheinen palsta. Toivottavasti sen ikäiset eivät vielä suunnittele lisääntymistä moneen, moneen vuoteen.

No eihän täällä lähes kukaan ole juttelemassa vauvoista ja lisääntymisestä. AV on yksi aktiivisimpia vapaan aiheen keskustelupalstoja Suomessa, siksi täällä on kaikenikäistä ja kaikenlaista porukkaa.

Vierailija
9/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutuista päätellen luulisi suurimman osan olevan nuoria miehiä, joilla ei parisuhdetta (siis tumputtajia).

Miten parisuhde vaikuttaa tumputtamiseen? Jos akka ei anna niin mikä on vaihtoehto? Vieraissa loikkiminen ei ole kaikille vaihtoehto.

Vierailija
10/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikäiset opiskelevat täällä suurta viisautta. Niinku.

Vierailija
11/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä sun logiikkaa, ap. T: vm-69

Vierailija
12/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikäiset opiskelevat täällä suurta viisautta. Niinku.

Ne on oppineet siihen jo vauvana. Katsoneet kun äitinsä roikkui täällä. T: se vm-69, joka aloitti täällä sillon kun nuo teinit oli vauvoja.

Vierailija
13/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän täällä lähes kukaan ole juttelemassa vauvoista ja lisääntymisestä. AV on yksi aktiivisimpia vapaan aiheen keskustelupalstoja Suomessa, siksi täällä on kaikenikäistä ja kaikenlaista porukkaa.

Kyllä minun aloittaessani me olimme nimenomaan vauvojen äitejä, jotka täällä puimme raskaustestejä ja muitakin juttuja, vasta viime vuosina tänne on ängenneet nuo mielenterveyspotilaat ja muut trollit.

Vierailija
14/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 11 ja käyn palstalla

Vierailija
15/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tämä on nimenomaan Aihe Vapaa, jossa ei puhuta vauvoista, sillä niistä voidaan keskustella noilla muilla alasvetovalikossa olevilla palstoilla.

Vierailija
16/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun aloittaessani me olimme nimenomaan vauvojen äitejä, jotka täällä puimme raskaustestejä ja muitakin juttuja, vasta viime vuosina tänne on ängenneet nuo mielenterveyspotilaat ja muut trollit.

Minä olen mielenterveyspotilas, mutten trollaa koskaan. Yritän ottaa toiset huomioon ja vastaan aina asiallisesti, jos kommentoin.

Vierailija
17/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa sitä vasta tumputetaankin! Ainakin avioliitossa.

Vierailija
18/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa sitä vasta tumputetaankin! Ainakin avioliitossa.

Niin ja ajattele, että kuitenkin ne aviomiehet elää pidempään juuri säännöllisen seksielämän johdosta.

Mikä dilemma!

Vierailija
19/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on vain nimi tälle keskustelupalstalle . Se voisi periaatteessa tälle aivan yhtä hyvin olla vaikka esim. porkkana-, tai perunapalsta, tai vaikka sitten  'Palmuranta'.

Vierailija
20/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan nuo molemmat paljon nuorempia kun sinä,en oikein ymmärrä.

Onko sulla vaikeuksia ymmärtää syntymävuosia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi