Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pikaruokatyöntekijä noudattaa maidotonta ja viljatonta ruokavaliota?

miimii
04.08.2017 |

Voisin saada kyseiseltä alalta töitä, mutta terveydellisistä syistä olen siis maidottomalla ja viljattomalla ruokavaliolla ja voin näin erittäin paljon paremmin.
Minulla voisi olla kuitenkin mahdollisuus tehdä pikaruokapisteellä töitä ja mietin, tuleeko tämä käytännössä kynnyskysymykseksi työssä.
Kiitos, jos joku alan tai muuten ravintola-alan ihminen osaa vastata! Olen joskus miettinyt myös tarjoilijan töitä, mutta pitääkö tarjoilijan(kin) pystyä maistelemaan kaikki annokset läpi, voiko olla edes yhtään mitään todettuja allergioita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miimii kirjoitti:

Voisin saada kyseiseltä alalta töitä, mutta terveydellisistä syistä olen siis maidottomalla ja viljattomalla ruokavaliolla ja voin näin erittäin paljon paremmin.

Minulla voisi olla kuitenkin mahdollisuus tehdä pikaruokapisteellä töitä ja mietin, tuleeko tämä käytännössä kynnyskysymykseksi työssä.

Kiitos, jos joku alan tai muuten ravintola-alan ihminen osaa vastata! Olen joskus miettinyt myös tarjoilijan töitä, mutta pitääkö tarjoilijan(kin) pystyä maistelemaan kaikki annokset läpi, voiko olla edes yhtään mitään todettuja allergioita?

tarjoilija tai pikaruokatyöntekijä ei koskaan maistele ruokia.

Vierailija
2/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Oletatko sä, että jengi tulee siinä Hesen kassalla kysymään sulta suosituksia? No ei tod tule. Eikä sun niitä tarvitse syödä, voit suoraan sanoa, jos joku kysyy (eikä tule ikinä kysymään), että et ruokavaliosi takia voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun tarvitse kummassakaan työssä maistella ruokia joten ihan hyvin voit.

Vierailija
4/8 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ihmettelen vähän tota tarjoilijaa... eikö tarjoilijan pidä osata suositella tiettyjä ruokia ja kuvailla niiden makua myös jos asiakas kysyy? Tai esim. mikä viini sopii tietyn makuisten ruokien kanssa? Tai eikö ravintolan omistajat yleensä vaadi, että tarjoilijat käy syöden läpi ravintolan menun?

Vierailija
5/8 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Ihmettelen vähän tota tarjoilijaa... eikö tarjoilijan pidä osata suositella tiettyjä ruokia ja kuvailla niiden makua myös jos asiakas kysyy? Tai esim. mikä viini sopii tietyn makuisten ruokien kanssa? Tai eikö ravintolan omistajat yleensä vaadi, että tarjoilijat käy syöden läpi ravintolan menun?

:D ei niitä suosituksia omien kokemusten perusteella jaeta vaan ihan ulkoa opittuina.

Jos maitoallergiasi ei ole sellainen että saat kosketuksistakin oireita, niin hyvin voit toimia alalla.

Vierailija
6/8 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äöh oot kattonu liikaa sukulan ohjelmia.

Vierailija
7/8 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Hesen työpaikkahaastattelussa pitää syödä kaikki purilaiset kerralla ja sitten pisteyttää ne. Jos et pysty syömään kaikkia tai laittamaan oikeaan järjestykseen sua ei palkata.

Vierailija
8/8 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä ei varmaan paljoa viineistä kysellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi